محمد سلیمانی، قائم مقام وزیر  علوم و رئیس مرکز هیئت‌های امنا و هیئت‌های ممیزه شد

محمد سلیمانی به عنوان قائم مقام وزیر و رئیس مرکز هیئت‌های امنا و هیئت‌های ممیزه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، محمد سلیمانی در حکمی از سوی محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان قائم مقام وزیر و رئیس مرکز هیئت‌های امنا و هیئت‌های ممیزه منصوب کرد.

متن حکم انتصاب سلیمانی در سمت قائم مقام وزیر و رئیس هیات امنا و هیئت ممیزه به شرح زیر است:

نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی در سطوح کلان علمی و اجرایی نظام اسلامی و آشنایی با همه زوایای مدیریت آموزش عالی، به موجب این حکم به عنوان «قائم مقام وزیر و رئیس مرکز هیئت‌های امنا و هیئت‌های ممیزه» منصوب می‌شوید.

بی شک، دهه پنجم انقلاب اسلامی ایجاب می‌کند که با تکیه بر تجربه‌ها و دستاوردهای چهار دهه گذشته، تحولی متناسب با نیازها و ضرورت‌های حوزه علوم، تحقیقات و فناوری صورت پذیرفته و دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی، پژوهشی و فناوری، دوران جدیدی را که زیبنده انقلاب اسلامی است، با هدف زمینه‌سازی برای تحقق "تمدن نوین اسلامی" و شعارمحوری دولت سیزدهم، "دولت مردمی، ایران قوی" را با جدیت آغاز کنند.

امید است در مسیر تحقق این هدف متعالی و عملیاتی‌سازی راهبردهای طرح شده در «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» در حوزه علم و فناوری و برنامه ارائه شده به مجلس شورای اسلامی، با به کارگیری همه ظرفیت‌های نظام علم و فناوری کشور و همکاری و هم‌افزایی همکاران ستادی و دانشگاهی، موفق و سربلند باشید.

توفیق روزافزونتان را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

گفتنی است؛ محمد سلیمانی نماینده تهران در دوره نهم مجلس شورای اسلامی و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت نهم بوده است. وی در سال ۱۳۵۷ لیسانس خود را در رشته مهندسی برق و الکترونیک با کسب رتبه ممتاز از دانشگاه شیراز کسب کرد. سپس برای ادامه تحصیلات راهی اروپا شد و فوق لیسانس خود را در سال ۱۳۵۹ و مدرک دکترای تحصیلی خود را در سال ۱۳۶۱ از دانشگاه پیر و ماری کوری پاریس مدرسه عالی برق SUPELEC فرانسه در رشتهٔ مخابرات و با گرایش بسامد بالا دریافت کرد. وی مدتی هم معاون دانشگاه علم و صنعت ایران بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1109088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =