اعلام اسامی پذیرفته شدگان رشته های خاص فوریتهای پزشکی

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشـته‌های تحصیلی متمرکز و ‌معرفی شدگان چند برابر ظرفیت ‌پذیرش رشته تحصیلی نیمه‌متمرکز فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ اعلام شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز، اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی پذیرش با آزمون و همچنین رشته های تحصیلی پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ که گزینش ‌آنها به‌روش ‌متمرکز صورت‌ گرفته ‌است به همراه فهرست اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته تحصیلی نیمه متمرکز فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار گرفته است.

پذیرفته‌شدگان نهایی برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام، تاریخ ثبت‌نام و مدارک لازم برای ثبت‌نام ضرورت دارد فردا ۳۰ شهریور به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه و یا مؤسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه نمایند.

درصورتی که دانشگاه یا مؤسسه‌ای، در درگاه اطلاع‌رسانی خود برنامه زمانی برای ثبت‌نام درج ننموده باشد،پذیرفته‌شدگان این مؤسسات لازم است در یکی از روزهای چهارشنبه ۳۱ شهریور،  یا شنبه ۳ مهر برای ثبت‌نام در محل قبولی خود اقدام کند.

پذیرفته‌شدگان دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و کشاورزی تحت پوشش دانشگاه فنی و حرفه‌ای لازم است برای اطلاع از زمان، نحوه و شرایط ثبت‌نام به درگاه اطلاع رسانی سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای به نشانی www.tvu.ac.ir  و یا به درگاه اطلاع رسانی دانشکده یا آموزشکده محل قبولی خود مراجعه نمایند.  اسامی افرادی که در ردیف معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌ تحصیلی نیمه‌متمرکز فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی اعلام شده‌، باید مطابق بند "ب" مندرج در اطلاعیه منتشر شده برای انجام مصاحبه اقدام نمایند.

پذیرفته شدگان هریک از رشته های تحصیلی این آزمون چنانچه در ردیف پذیرفته شدگان نهایی آزمون سراسری سال۱۴۰۰ (متعاقباً اعلام می گردد) نیز قرار بگیرند لازم است از دو رشته قبولی خود یکی را به دلخواه انتخاب و در آن رشته ثبت نام نمایند. ثبت‌نام در یک رشته تحصیلی به منزله انصراف از رشته دیگر تلقی خواهد شد.

همه‌ پذیرفته‌شدگان‌ ملزم‌ می‌باشند در تاریخهای ‌تعیین ‌شده ‌برای ثبت‌نام ‌به‌ مؤسسه آموزش‌ عالی‌ مربوطه مراجعه ‌نمایند. عدم ‌ثبت‌نام ‌در تاریخهای ‌مقرر به ‌منزله ‌انصراف‌ از تحصیل در رشته قبولی تلقی شده و قبولی‌ این دسته از پذیرفته‌شدگان لغو خواهد شد.

پذیرفته‌شدگانی که اسامی آنان همزمان به عنوان پذیرفته نهایی در دو کدرشته‌محل (یکی کدرشته‌محل‌های مربوط به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی تابعه وزارت علوم یا وزارت بهداشتو یا دانشگاه فرهنگیان و دیگر کدرشته‌محل‌های وابسته به واحدها یا مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی) اعلام شده باشد، لازم است منحصراً در یکی از کدرشته محل‌های قبولی ثبت‌نام نمایند. چنانچه این‌دسته از پذیرفته‌شدگان در هر دو کد رشته‌محل ثبت‌نام نموده و مشغول تحصیل شوند، به‌عنوان متخلف شناخته شده و با آنها طبق ضوابط مربوط رفتار خواهد شد.

متقاضیان لازم است برای اطلاع از شرایط و ضوابط، نشانی و تلفن دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، به دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته که هم‌اکنون در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دسترسی م یباشد، مراجعه نمایند.

همچنین برای متقاضیان واجد شرایط گزینش، کارنامه‌ای حاوی اطلاعات لازم، رتبه متقاضی و آخرین رتبه پذیرفته شده در هر یک از کد رشته‌محل‌های انتخابی و در سهمیه مربوط تنظیم می شود و این کارنامه از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور همزمان با اعلام نتیجه در دسترس خواهد بود.

کد خبر: 1111849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =