بودجه برای توزیع رفاه کارت دانشجویان دانشگاه علمی وکاربردی نیست

رئیس اداره کل امور دانشجویی دانشگاه علمی‌وکاربردی گفت: اگر سازمان برنامه و بودجه اعتبارشارژ رفاه کارت‌ دانشجویی را تامین کند، خدمات تغذیه‌ای بازهم به دانشجویان تعلق خواهد گرفت.

همایون روحیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز درباره توزیع «رفات کارت» دانشجویان دانشگاه علمی و کابردی اظهار کرد: این کارت از سال 97 بین دانشجویان توزیع می‌شد؛ اما این تسهیلات به دلیل نبود بودجه لازم و مشکلات مالی دانشگاه متوقف شده است.

وی با بیان اینکه  دانشگاه علمی و کاربردی مبالغی را برای ارائه خدمات تغذیه‌ای، به حساب دانشجویان واریز می‌کرد، گفت: این کارت به صورت ماهانه توسط دانشگاه شارژ می‌شد و دانشجویان از این کمک هزینه استفاده می‌کردند.

رئیس اداره کل امور دانشجویی دانشگاه علمی‌وکاربردی در پاسخ به این پرسش که توزیع مجدد «رفاه کارت» در سال تحصیلی جدید، برای دانشجویان این دانشگاه انجام می‌شود یا خیر بیان کرد: این موضوع به سیاست‌های کلان دانشگاه بستگی دارد. اگر سازمان برنامه و بودجه اعتبار شارژ این کارت‌ها را تامین کند، به احتمال فراوان خدمات تغذیه‌ای بازهم به دانشجویان تعلق خواهد گرفت.

وی درباره تسهیلات رفاهی دانشگاه علمی و کاربردی تشریح کرد: این دانشگاه خوابگاه دانشجویی دولتی و خودگردان و حتی سلف و خدمات تغذیه‌ای ندارد.

روحیان با بیان اینکه نبود خوابگاه دانشجویی برای دانشجویان دانشگاه علمی و کاربردی مشکل ایجاد نمی‌کند، ادامه داد: بیشتر کلاس‌های درس این دانشگاه بعد از ظهر و در روزهای پایانی هفته برگزار می‌شود، در نتیجه دانشجویان به سلف یا خوابگاه احتیاجی ندارند.

نظام آموزش ترکیبی در دانشگاه علمی و کاربردی

رئیس اداره کل امور دانشجویی دانشگاه علمی‌وکاربردی با بیان اینکه امسال نحوه آموزش در دانشگاه علمی و کاربردی به صورت تلفقی است، گفت: کلاس‌های درس این دانشگاه در مهرماه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود؛ اما تغییر نوع آموزش برای آبانماه به نظر ستاد ملی مقابله با کرونا و رنگ‌بندی شهرها و شرایط استان‌ها بستگی دارد.

وی ادامه داد: کلاس‌های دروس عملی، کار ورزی، کاربینی و کارگاه‌ها مانند سال تحصیلی گذشته، به صورت حضوری برگزار می‌شود.

روحیان درباره وضعیت واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه علمی و کابردی عنوان کرد: واکسیناسیون دانشجویان، استادان و کارکنان این دانشگاه به اتمام رسیده است.

رئیس اداره کل امور دانشجویی دانشگاه علمی‌وکاربردی با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه علمی و کاربردی از نظر سنی با دانشجویان سایر دانشگاه‌های کشور تفاوت دارند، گفت: بیشتر دانشجویان این دانشگاه شاغل هستند و سن بیشتری نسبت به سایر دانشجویان دارند. در نتیجه آنها الزما واکسن را از طریق دانشگاه دریافت نکرده‌اند چراکه شامل اصناف و گروه‌های سنی بودند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1112552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =