صدور مجوز فعالیت مراکز رشد سطح ۱ و ۲ دانشگاه آزاد اسلامی از سوی وزارت علوم

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مجوز فعالیت مراکز رشد سطح ۱ و ۲ دانشگاه آزاد اسلامی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در راستای حمایت و با توجه به ارزیابی و سطح بندی صورت گرفته برای مراکز رشد دانشگاه و تایید شورای سیاستگذاری و راهبری مراکز رشد دانشگاه، مجوز فعالیت کلیه مراکز رشد سطح ۱ و ۲ دانشگاه صادر شد.

وی اظهار کرد: با عنایت به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین معاونت پژوهش و فناوری وزارت عتف و معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی مراکز رشد دانشگاه در ابتدا مجوز اولیه و راه اندازی را از دانشگاه و وزارت عتف دریافت می کنند. سپس این مراکز براساس ۳۸ شاخص ارزیابی شده در سه سطح قرار می گیرند. نتایج سطح بندی مراکز رشد با حضور نماینده وزارت عتف در شورای سیاستگذاری و راهبری مراکز رشد به تایید رسیده و مراکز رشد سطح ۱ و ۲ جهت صدور مجوز به وزارت عتف معرفی می شوند.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: مراکز رشد اصفهان (هر دو مرکز رشد)، اراک، مشهد، واحد علوم و تحقیقات تهران، واحد تهران جنوب، ایلام، بجنورد، واحد تهران  شمال، دزفول، زاهدان، نجف آباد، زنجان، ساری، قائم شهر، کرج، قوچان، اهواز، اردبیل، رودهن، سنندج، درود و الیگودرز موفق به اخذ مجوز فعالیت شده‌اند. امید است که واحدهای دانشگاهی با برنامه ریزی دقیق و حمایت از مراکز رشد خود بتوانند در سطح بندی سال آتی در جایگاه بالاتری قرار گیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1113503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =