جزئیات برگزاری آزمون ملی دانش‌آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور اعلام شد

جزئیات ثبت‌نام آزمون ملی دانش‌آموختگان خارج ازکشور در رشته دندانپزشکی عمومی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، جزئیات ثبت‌نام آزمون ملی دانش‌آموختگان خارج ازکشور در رشته دندانپزشکی عمومی اعلام شد. ثبت‌نام از شنبه ۶ آذر ماه آغاز شده و  چهارشنبه ۱۰ آذر به پایان می‌رسد.

داوطلبان پیش از ثبت نام اینترنتی، باید در «مرکز خدمات آموزشی» وزارت متبوع تشکیل پرونده داده یا آن را تکمیل کنند. فقط افرادی که توسط مرکز خدمات آموزشی به دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی معرفی شده باشند، مجاز به شرکت در آزمون ملی هستند.

کارت شرکت در آزمون سه‌شنبه ۷ دی ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت. 

آزمون ملی دانش‌آموختگان خارج ازکشور در رشته دندانپزشکی عمومی پنجشنبه ۹ دی ماه در یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مستقر در تهران و به روش الکترونیک برگزار خواهد شد که نشانی دقیق آن روی کارت ورود به جلسه درج می‌شود.

شرایط و مدارک ثبت‌نام

داوطلبان برای ثبت‌نام در آزمون ملی دانش‌آموختگان دندانپزشکی خارج ازکشور باید با مراجعه به سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی، به ترتیب روی  پیوندهای«دندانپزشکی»، «آزمون ملی»، «ارسال مدارک و ثبت نام» کلیک کرده و نسبت به  پرداخت الکترونیکی هزینه ثبت نام ۳۰۰ هزار تومان و ارسال مدارک، تکمیل فرم ثبت نام و دریافت کد رهگیری اقدام کنند. 

از جمله مدارک ثبت‌نام می‌توان به تصویر اسکن شده یک قطعه عکس؛ تصویر اسکن شده صفحه اول شناسنامه، تصویر اسکن شده کارت ملی هر یک از تصاویر بالا باید با فرمت jpg اقدام کنند. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1119427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =