مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سوم آذر

مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور را از دریچه ایسکانیوز دنبال کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در چهارشنبه(سوم‌ آذرماه) را در ادامه می‌خوانید:

اولویت دانشگاه حل مسائل جامعه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد در مراسم تکریم و معارفه معاونین جدید دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: در حال حاضر حل مسائل جامعه و تعامل با آن، اولویت دانشگاه آزاد اسلامی است.

محسن مرادی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه سه معاون دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، مهارت وانگیزه، تمایل به انجام کارو تکنولوژی را سه عامل موفقیت هر سازمانی برشمرد و گفت: اکنون اولویت های دانشگاه نسبت به قبل تغییر اساسی یافته و نگاه به جامعه و مسائل آن و پاسخگویی به نیازهای جامعه اولویت نخست دانشگاه است.

وی با تاکید براینکه برای یک سازمان پیشرو همه افراد مهم و سهیم هستند وهیچ نیرویی نباید دست کم گرفته شود، اظهار کرد: اگر افراد سازمان با مهارت و انگیزه کار و تلاش کنند آن سازمان بخوبی به اهداف خود دست می یابد.

دکتر مرادی درادامه ضمن تقدیر از زحمات دکتر سعید خیاط مقدم در سمت معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه از پذیرش مسئولیت توسط دکترجواد بهارآرا قدردانی کرد و افزود: کارهای خوبی در حوزه پژوهشی انجام شده که امیدواریم با بهره‌مندی از تجارب ارزنده علمی و اجرایی دکتربهارآرا و تقویت زیرساخت‌های پژوهشی و فناوری برنامه های تحولی در حوزه پژوهش صورت گیرد.

وی برای  رضا عباسپوردر سمت سرپرستی معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد آرزوی موفقیت کرد و از زحمات علی اصغر یساقی در این سمت نیز قدردانی نمود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد همچنین از تلاش ها و زحمات دکتر مهدی یعقوبی در سمت معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی تقدیر کرد و از پذیرش این مئسئولیت توسط علی اصغر یساقی تقدیر کرد.

مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سوم آذر

برگزاری نشست صمیمی کارکنان حوزه حفاظت فیزیکی دانشگاه آزاد شهرکرد

نشست صمیمی کارکنان حوزه حفاظت فیزیکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد باحضور حجت الاسلام رضا قاسمی نژاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و ایرج کیانی بروجنی مدیر کل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در سالن جلسات ساختمان اداری دانشگاه برگزار شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در این نشست، ضمن تبریک هفته بسیج مستضعفین گفت: هر اتفاق خیر، خدمت صادقانه وخالصانه در این مرز و بوم، مرهون تلاش بسیج و تفکر بسیجی است.

حجت الاسلام رضا قاسمی نژاد درباره دستورالعمل های مورد نیاز در زندگی فردی و اجتماعی این چنین توضیح داد: حضرت زهرا (س) در دعای روز پنج شنبه از خداوند متعال هدایت، تقوا، پرهیزگاری، عفت، بی نیازی از خلق و رفتار درست را که لازمه زندگی سعادتمندانه فرد است، در خواست می کند.  

وی بیان کرد: خداوند در هیچ دوره ای، انسان ها را بدون هادی و هدایتگر نگذاشت و برای سعادت و هدایت بشر، 124 هزار پیامبر در دوره های مختلف فرستاد و بر اساس نیازهای فکری بشر دستوراتی نازل کرد.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان چهارمحال و بختیاری افزود: کامل ترین و جامع ترین برنامه ای که خداوند برای سعادت دنیا و آخرت بشر فرستاد، دین اسلام است. وقتی حضرت محمد (ص) به پیامبری مبعوث شد، بشر به بلوغ فکری رسیده بود و می توانست این برنامه جامع را که از طرف خدا و پیامبر برای بعد وجودی انسان تنظیم شده را درک کند.  
 

مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سوم آذر

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول منصوب شد

محمدمهدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، محمدمهدی صافی را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول منصوب کرد.

در متن حکم طهرانچی آمده است:

«برادر گرامی جناب آقای دکتر محمدمهدی صافی

با اهدای سلام و تحیات

بنا به پیشنهاد رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول» منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می رود با بهره گیری از کلیه ظرفیت های معنوی، مادی و سرمایه های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش آفرینی اعضای هیأت علمی و کارکنان در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحد اهتمام ورزید.

دکتر محمد مهدی طهرانچی»

محمدمهدی صافی با دارا بودن مدرک دکترای مهندسی پزشکی، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول است که سوابق اجرایی ازجمله رئیس دانشکده فنی و مهندسی واحد دزفول و معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول را در کارنامه دارد.

همچنین طهرانچی طی نامه‌ای جداگانه، از زحمات و تلاش های علی افروس رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سوم آذر

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب منصوب شد

 محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، مهدی عباسقلی پورقدیم را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب منصوب کرد.

در متن حکم طهرانچی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر مهدی عباسقلی پورقدیم

با اهدای سلام و تحیات

بنا به پیشنهاد رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب» منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می رود با بهره گیری از کلیه ظرفیت های معنوی، مادی و سرمایه های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش آفرینی اعضای هیات علمی و کارکنان در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحد اهتمام ورزید.

مهدی عباسقلی پورقدیم دارای مدرک تحصیلی دکتری مکانیک ماشین های کشاورزی و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب است که سوابقی نظیر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب و سرپرست دانشکده تحصیلات تکمیلی این واحد دانشگاهی را در کارنامه دارد.

طهرانچی همچنین طی نامه‌ای جداگانه، از زحمات فضل اله رضوی پور سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب در دوران مسئولیتش قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سوم آذر

نشان عالی شهید مدافع حرم به خانواده شهید علی لندی تقدیم خواهد شد

رئیس جایزه ملی جوان نوآور ماندگار: نشان عالی شهید سید مصطفی موسوی، جوانترین شهید مدافع حرم و دانشجوی رشته مکانیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، به خانواده شهید علی لندی تقدیم خواهد شد.

پروین داداندیش، رئیس جایزه ملی جوان نوآور ماندگار گفت: نشان عالی شهید موسوی شایسته جوانانی است که با ایثار و از خودگذشتگی، راهگشای جوانان آینده ساز کشور می‌شوند. شهید علی لندی نمونه چنین جوانانی است که با از خودگذشتگی اتفاق خیره کننده‌ای را در کشور رقم زد و معنای واقعی ایثار و فداکاری را برای نسل جدید به تصویر کشید. 

وی با اشاره به اینکه شهید علی لندی برای نجات دو زن گرفتار در آتش قهرمانانه دل را به آتش زد اضافه کرد: اقدام این نوجوان 15 ساله علاوه بر اینکه اوج شجاعت و غیرت نوجوانی بزرگ‌زاده را نشان می‌دهد و یادآوری برای جامعه و خصوصاً نسل جوان است تا بدانند ارزش‌های والای انسانی، گوهر گرانقدری است که باید مورد حفظ و حراست همه جوامع بشری قرار گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب افزود: فرهنگ ایثار و شهادت بستر مورد نیاز برای شکل گیری عالی ترین سطح از سرمایه اجتماعی در جامعه اسلامی را فراهم می‌آورد. جایزه ملی جوان نوآور ماندگار، همسو با بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب، تمدن سازی و جامعه پردازی را زیبنده­‌ دختران و پسران دانا، مومن، کنشگر و با اراده­ای دانسته که آرمان­های انقلاب را پر­انگیزه و با قدرت حفظ کرده و از کرامات انسانی خویش و جامعه صیانت و حراست می­نماید و برای پویایی و سربلندی ایران اسلامی نوآورانه می­کوشند. حفظ و ترویج فرهنگ شهادت، ایثار و ازخود گذشتگی، مقاومت و معرفی آرمان جوانان شهید از اهداف مهم در جایزه ملی جوان نوآور ماندگار است تا بتوانیم با این جایزه نوآوری‌ها و ایثارگری‌های جوانان این کشور را شناسایی کنیم و نام و راهشان را حفظ کنیم.

داداندیش در پایان خاطرنشان کرد: طی مراسمی در آستانه 16 آذر و روز دانشجو، این نشان تقدیم خانواده بزرگوار شهید علی لندی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1119586

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =