امکان حذف خودکار پیام‌ها برای همه مکالمات واتساپ

کاربران واتساپ اکنون می توانند گزینه پیام‌های محو شونده را برای همه پیام‌های جدیدی که ارسال و دریافت می کنند به صورت پیش فرض فعال کنند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، سرویس پیام رسانی واتساپ گزینه‌ای را عرضه کرد که به کاربران امکان می دهد حذف خودکار پیام‌ها را به صورت پیش فرض برای همه مکالمات جدید فعال کنند. پیش از به روزرسانی جدید، کاربران باید به صورت دستی گزینه پیام‌های محو شونده را برای هر مکالمه جدید فعال می کردند.

واتس‌اپ همچنین علاوه بر گزینه هفت روز که سال گذشته در زمان معرفی قابلیت پیام‌های محو شونده ارائه کرده بود، به کاربران گزینه برای حذف خودکار پیام‌هایشان پس از ۲۴ ساعت یا ۹۰ روز را می‌دهد.

زفیر خان، مدیر محصول واتساپ در مصاحبه ای با تِک کرانچ گفت: پیامهای موقتی به شمار فضا برای مکالماتی به شکل صادقانه و رُک‌تر را می دهد. وی خاطرنشان کرد تیم واتساپ در هنگام توسعه گزینه‌های جدید، بازخوردهای کاربران را دریافت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر یکی از طرفین گفت و گو گزینه موقتی را فعال کرده باشد، پیامها پس از یک مدت معین حذف خواهند شد. واتس‌اپ این گزینه را برای همه پیامهای گروه فعال کرده و در زمان ایجاد گروه امکان انتخاب چنین گزینه ای را فراهم می کند. به نظر می رسد موقتی بودن موضوع مهمی برای واتساپ است که در تلاش برای توسعه امکاناتش است. حریم خصوصی همواره برای واتس‌اپ اساسی بوده است. ما گزینه موقتی بودن را استاندارد نوظهور جدیدی در پیام رسانی می دانیم.

بر اساس گزارش تِک کرانچ، مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس بوک که شرکت مادر واتساپ است، در پستی در فیس بوک اعلام کرد همه پیامها لزومی ندارد برای همیشه بمانند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1121268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =