پیام تبریک اولیانوف به ظریف برای تولدش

میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین و نماینده این کشور در مذاکرات در این شهر اتریش با موضوع لغو تحریم‌های ایران، روز تولد محمد جواد ظریف را تبریک گفت.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در مذاکرات وین با موضوع لغو تحریم‌های ایران روز شنبه (امروز) به مناسبت روز تولد محمد جواد ظریف وزیر خارجه سابق ایران پیام تبریک منتشر کرد.

این دیپلمات روس در صفحه توئیتر خود نوشت: «دوست دارم تولد آقای ظریف را تبریک بگویم. با آرزوی بهترین‌ها! من در جلسات متعددی با حضور او شرکت کردم و در این زمینه احساس احترام دارم. نمونه‌های متعدد همکاری‌های موفق روسیه و ایران در برجام را فراموش نخواهیم کرد».

این توییت میخائیل اولیانوف پس از آن منتشر شد که پاسخ روز گذشته او به توئیت یک کاربر درباره محمد جواد ظریف وزیر خارجه سابق ایران، واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشت و اولیانوف در نهایت توئیت خود را حذف کرد.

نماینده روسیه در مذاکرات وین در پاسخ به توئیتی خطاب به او که نوشته شده بود «دکتر ظریف در مذاکرات برجام درست گفته بود»، نوشته بود: «شما مختار هستید که بر اساس نظرات شخص دیگری که تحت تاثیر دندان درد، سر درد یا چیزهای دیگر بوده، خود را گمراه کنید. افراد جدی به نظراتی که در نتیجه دندان درد یا سر درد مطرح شده باشند، اهمیتی نمی‌دهند».

اولیانوف قبل از پیام تبریک امروز (شنبه) خود خطاب به ظریف، یک پیام توییتری دیگر هم خطاب به کاربری دیگر منتشر و تلویحا به توییت روز گذشته خود اشاره کرده بود.

دیپلمات ارشد روس مستقر در وین در پاسخ به دعوت یک کاربر ایرانی برای حضور در «کلاب هوس» برای توضیح درباره مذاکرات وین ضمن رد محترمانه این درخواست با توجه به محدودیت زمانی ناشی از مذاکرات فشرده در وین از آنچه که «فهم غلط یا تفسیر نادرست» از اظهارنظرها و توییتهایش می‌شود، ابراز گلایه کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1124947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =