حضور نماینده شورای صنفی در شورای آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی

دبیر کل شورای مرکزی دانشجویان وزارت بهداشت در نامه‌ای به وزیر بهداشت خواهان حضور نماینده‌ شورای صنفی دانشجویان در شورای آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سیامک اشرفی برزیده دبیر کل شورای مرکزی دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به وزیر بهداشت خواهان حضور نماینده‌ شورای صنفی دانشجویان در شورای آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی شد.

در ابتدای این نامه آمده است: همانطور که مستحضرید رهبر معظم انقلاب اسلامی مهرماه ۹۸ در اجرای بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی سیاست‌های کلی نظام قانون‌گذاری را به سران سه قوه ابلاغ کرد. در بند ۹ این ابلاغیه به رعایت اصول قانون گذاری و قانون نویسی با تاکید بر جلب مشارکت حداکثری مردم ذینفعان و نهادهای صنفی در فرایند قانونگذاری تاکید شده است.

در ادامه این نامه آمده است: با توجه به اینکه شورای صنفی دانشجویان به عنوان نهادهای صنفی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور همواره حامی حقوق صنفی آموزشی و رفاهی دانشجویان به عنوان ذینفعان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بوده‌اند، در این راه اقدامات و تلاش های کم نظیری را برای پیشرفت کیفیت جنبه های آموزشی و رفاهی زندگی دانشجویان با تعامل و همفکری دانشجویان و مسئولان انجام داده‌اند. به همین منظور خواهشمند است دستورات لازم برای عضویت نماینده از طرف شورای صنفی دانشجویان در شورای آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی را صادر کنید.

در بخش پایانی این نامه آمده: لازم به ذکر است این مطالب که در آبان ماه در نامه‌ای به معاون آموزشی وزارت بهداشت تقدیم شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1126348

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =