ماجرای همسر دوم و سوم یک نماینده مجلس چیست؟

همسر اول و دوم عضو یکی از کمیسیون‌های حساس مجلس برای پیگیری حق و حقوق خود از مسئولان مجلس خواسته‌اند که پرونده تخلفات مالی و اخلاقی همسرشان به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس ارجاع شده و زمینه عدم صلاحیت وی برای دورهای بعدی مجلس فراهم شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، روزهای گذشته اخباری درباره ازدواج دوم و سوم یک نماینده مجلس در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد.

یک کانال تلگرامی مدعی شد؛ همسر اول و دوم یکی از نمایندگانی که در دوره یازدهم به خانه ملت راه یافته است، خواستار تعیین تکلیف خود و زندگی‌شان شدند زیرا این نماینده همزمان همسر سوم هم دارد.

این نماینده بدون اذن از همسر اول اقدام به ازدواج با همسر دوم کرد؛ همسر دوم یک دختر ۲۴ ساله و اهل ولنجک تهران است.

حکایت ازدواج‌های متعدد این نماینده مجلس همچنان برقرار است و در آخرین ازدواج، یک دختر ۲۰ ساله اهل قزوین را به همسری برگزید این در حالی است که این دختر شاگرد او در دانشگاه بود.

همسر اول و دوم این عضو یکی از کمیسیون های حساس مجلس برای پیگیری حق و حقوق خود از مسئولان مجلس خواسته‌اند که پرونده تخلفات مالی و اخلاقی همسرشان به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس ارجاع شده و زمینه عدم صلاحیت وی برای دورهای بعدی مجلس فراهم شود.

گفتنی است؛ این نماینده که با جریان انحراف روابط بسیار نزدیکی دارد، ۱۷۰ مغازه در پاساژ قائم شهرری داشته و در منزل سه طبقه دارای استخر و سونا و جکوزی در خیابان باغ طوطی و در جوار حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی سکونت دارد.

این نماینده اخیرا در نطق خود در مجلس به داماد آیت الله رییسی گفته بود که صاحب مکتب مقدادیسم در دولت است که موجبات گله مندی شدید رییس جمهور و داماد ایشان شده بود.

در همین حال امروز محمود احمدی‌بیغش بدون اشاره دقیق به موضوع خبرسازی‌ها علیه خود را تکذیب کرد. احمدی نماینده مجلس یازدهم بعد از انتشار مطالب زنجیره ای هدفدار و تخریبی علیه ایشان در فضای مجازی، ضمن رد صریح تمام مطالب و کذب خواندن آنان، نشر چنین اکاذیبی را ناشی از عجز و ناتوانی کسانی دانست که بواسطه مواضع  صریح ایشان در مجلس و نقد جسورانه نسبت به برخی عملکردها و جریان ها عصبی و نارحت هستند، دانست.

وی در همین راستا با اشاره به دیدگاه‌های مستقل و افشاگرانه خود نسبت به بعضی از نارسایی ها در امور اجرایی و نظارتی کشور و همچنین انتقاد شفاف و مستند خود نسبت به وضع موجود در جامعه،  اظهار داشت: در شرایط خاص  و جایی که خیلی ها در برابر ظلم و بی عدالتی سکوت اختیار کرده اند ، فریاد برآوردن و صدای مردم شدن قطعا هزینه دارد که این خدمتگزار مردم حاضر به پرداخت آن شده‌ام.

لذا  نشر مطالب کذب و لجن پراکنی های یک عده بزدل بی خاصیت و اجیر کردن افرادی مغرض و بی دین برای مخدوش کردن حیثیت یک مسلمان بحدی چندش آور و مذبوح است که حتی اگر هم بخواهی از سر ناچاری  بدان پاسخ بدهی، کاری سخت می نماید.

ولی منتشر کنندگان این گزارشات سخیف و کذب بدانند که اگر هر روز هم دست به این اقدامات کثیف بزنند اینجانب بعنوان خادم ملت عزیز ایران و حوزه انتخابیه ام ، مصمم تر از هر زمان دیگر پرچم حریت و عدالت خواهی را بالا خواهم برد و در آینده ای نه چندان دور شلیک های دقیق تری بر لانه کرکس ها خواهم داشت و بی تردید خواب و آرامش آنها را بر هم خواهم زد و تا پای جان از این راه بی پایان دست نخواهم کشید.

در همینجا اعلام میدارم و با صراحت و صدای رسا از نهادهای نظارتی و مسئول می خواهم تک تک موارد مطروحه را بررسی و به رئیس قوه مقننه بدهند تا از تریبون رسمی مجلس قرائت  شود .  اگر هر چیزی غیر از این موارد ادعایی و دروغین بود، از نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی بویژه پلیس فتا می‌خواهم صحنه گردانان اصلی این بازی مذبوحانه را شناسایی و لانه عنکبوتی خناسان را بر سرشان خراب کنند.

اینجانب نیز تا کشف سرچشمه های ناپاک منتشر کنندگان و حامیان پشت صحنه آنان دست از تلاش نخواهم کشید و با توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار علیه السلام آنان را برملا و در تریبون خانه ملت رسوای شان خواهم کرد. همانطور که خداوند متعال در سوره نساء آیه ۱۱۲ می فرماید: « وَمَن یَکْسِبْ خَطِیئَةً أَوْ إِثْمًا ثُمَّ یَرْمِ بِهِ بَرِیئًا فَقَدِ احْتَمَلَ بُهْتَانًا وَإِثْمًا مُّبِینًا؛ و هر کس خطا یا گناهی مرتکب شود سپس آن را به بی‌‏گناهی نسبت دهد قطعا بهتان و گناه آشکاری بر دوش کشیده است.»

خادم مردم در مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم .

احمدی  بیغش

انتهای پیام/

کد خبر: 1127014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =