استقلال ۱ - ذوب آهن ۰ / صدر آبی ماند!

در ایستگاه هفدهم لیگ برتر، استقلال در خانه با یک گل از سد ذوب آهن عبور کرد.

به گزارش ایسکا نیوز؛ در آخرین مسابقه از هفته هفدهم لیگ برتر تیم استقلال از ساعت 19 در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان رفت که  مسابقه با نتیجه  یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. 

تیم فوتبال استقلال با گلزنی یامگا چهارمین برد متوالی و دوازدهمین پیروزی فصل خود را به دست آورد تا با 41 امتیاز مقتدرانه و بدون شکست به صدرنشینی خود در لیگ برتر در شروع نیم فصل دوم ادامه بدهد. هشتمین گل یامگا برای آبی پوشان یک گل سه امتیازی بود. ذوب آهن مثل بازی رفت در تهران هم مغلوب شاگردان مجیدی شدو  برای چهارمین هفته متوالی از برد دور ماند و با 18 امتیاز همچنان در رده یازدهم جدول لیگ ایستاد

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، صالح حردانی، محمد حسین مرادمند، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، زبیر نیک نفس، جعفر سلمانی، محمد دانشگر، امیرحسین حسین‌زاده و رودی ژستد

ترکیب ذوب آهن:

حبیب فرعباسی،حامد نورمحمدی، سید محمد قریشی، پویا پورعلی، آرمان قاسمی، سعید باقرپسند، محمد امین درویشی، سجاد دانایی، محمد خدابنده لو
، محمد حسین اسلامی

شرح گل‌ها:

استقلال یک – ذوب آهن صفر (دقیقه ۵۴: کوین یامگا): پرتاب بلند اوت مرادمند پس از عبور از چند بازیکن، به جعفر سلمانی رسید که ارسال دقیق و دیدنی این بازیکن با ضربه سر کوین یامگا همراه شد و این بازیکن توانست روی اولین فرصت جدی استقلال، تیمش را به گل برساند

لحظات حساس:

دقیقه ۱۳: یک ارسال به روی دروازه استقلال توسط مدافعین آبی پوش دور شد که توپ پشت محوطه جریمه به محمدامین درویشی رسید و شوت محکم این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۹: حرکت خوب باقرپسند از سمت راست و ارسال و تند و تیز این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه استقلال عبور کرد.

دقیقه ۲۷: کرنر ارسالی بازیکنان ذوب آهن توسط مدافعین استقلال برگشت داده شد که توپ پشت محوطه جریمه به سجاد دانایی رسید و شوت این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۸: محمد قریشی که در این بازی با روشی مشابه نادر محمدی بازیکن سابق پیکان ضربات اوت را به روی دروازه ارسال می کرد، این بار نیز پس از یک کله معلق، یک پرتاب بلند دیگر را ارسال کرد که توپ او را استقلالی ها برگشت دادند

دقیقه ۴۵+۱: استقلال جدی ترین موقعیت خود را در وقت های تلف شده به دست آورد. ضربه کاشته مهدی پور درون محوطه جریمه به روزبه چشمی رسید که شوت او در راه ورود به دروازه، با برخورد به حامد نورمحمدی برگشت داده شد.

دقیقه ۴۷: شوت دیدنی و بیرون پای محمد خدا بنده لو با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت تا ذوبی ها یک موقعیت جدی دیگر را از دست بدهند.

دقیقه ۴۸: شوت محکم جعفر سلمانی از بالای دروازه ذوب آهن به بیرون رفت.

دقیقه ۵۱: ارسال یک ضربه کاشته توسط خدا بنده لو به باقر پسند رسید و شوت این بازیکن پس از برخورد به مدافعین استقلال، از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت و به شکل خطرناکی راهی کرنر شد.

دقیقه 65: یک ارسال از حسین زاده و از سمت چپ به روی دروازه به ژستد رسید که این بازیکن سعی داشت با یک ضربه دیدنی و نمایشی دروازه ذوب آهن را باز کند که توپ از او عبور کرد.

دقیقه 69: یک ضربه کاشته راه دور برای ذوب آهن به دست آمد که شوت محکم خدا بنده لو به گوشه دروازه را حسینی با یک شیرجه بلند دفع کرد.

دقیقه 71: شوت محکم و راه دور زبیر نیک نفس از کنار دروازه فرعباسی راهی بیرون شد.

دقیقه 84: ارسال یک توپ به درون محوطه جریمه به چشمی رسید که مدافع آبی ها در یک لحظه دچار تعلل در تصمیم گیری شد و در نهایت زیر توپ زد و مانع از خلق موقعیت جدی به روی دروازه تیمش شد.

دقیقه 88: ضربه محکم آشوری به تور کنار دروازه استقلال برخورد کرد و به بیرون رفت

کد خبر: 1129736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =