ترکیب احتمالی استقلال مقابل فجر

تیم فوتبال استقلال تهران روز چهارشنبه هفته جاری در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از هفته نوزدهم به مصاف تیم فوتبال فجر سپاسی می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال استقلال تهران، صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در  هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز می‌رود.تیم فوتبال استقلال با ۴۴ امتیاز در صدر جدول و تیم فجر سپاسی با ۱۴ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد.

غایبان استقلال برابر فجر سپاسی شیراز

با اعلام مجیدی، یزدانی و مرادمند مقابل فجر غایب هستند.همچنین کارت بازی مرادمند و یزدانی صادر نشد و این ۲ بازیکن مقابل فجر غایب باشند.

فرهاد مجیدی گفت: یزدانی و مرادمند را در اختیار نداریم و یک ساعت پیش باشگاه این موضوع را به ما اعلام کرده است و وریا غفوری به دلیل مسائل انضباطی و دانشگر هم یک مصدومیت جزئی دارد. ابوالفضل جلالی نیز به دلیل سرماخوردگی غایب این بازی است.

ترکیب تیم فوتبال استقلال در بازی برابر فجر سپاسی شیراز:

سید حسین حسینی- سعید مهری - عزیز یک آمانوف -صالح حردانی- روزبه چشمی – جعفر سلمانی –زیبر نیک نفس –مهدی مهدی پور- امیر حسین حسین زاده-کوین یامگا- رودی ژستد

این دیدار روز چهارشنبه ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

پاداش به استقلالی‌ها در آستانه دیدار با فجر سپاسی شیراز

مدیران استقلال پاداش چند پیروزی اخیر را به حساب بازیکنان این تیم واریز کردند تا بازیکنان این تیم با روحیه خوب، خود را آماده بازی با فجر کنند.

تیم فوتبال استقلال فردا در هفته نوزدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف فجرسپاسی می‌رود، بازی که پیروزی در آن برای آبی‌ها بسیار مهم خواهد بود.

غفوری به زودی در تمرین استقلال

در اختیار قراردادن وریا غفوری از سوی فرهاد مجیدی به کمیته انضباطی باشگاه استقلال باعث شد تا شب گذشته چند تن از پیشکسوتان آبی در تماس با این دو، خواستار رفع سریع‌تر این اختلافات جزئی شوند.

مجیدی و وریا به زودی قرار است با هم صحبت کنند تا مشکلات جزئی به وجود آمده حل شده و کاپیتان استقلال به زودی در تمرینات شرکت کند.

وریا غفوری در بازی با فجر سپاسی استقلال را همراهی نخواهد کرد، اما این طور که شنیده می‌شود او بعد از این بازی مجدد در تمرینات شرکت خواهد کرد.

عصبانیت غفوری پس از برخورد با یک بازیکن استقلال در تمرین باعث شد تا مجیدی او را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه استقلال قرار دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1130898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =