صدا و سیما نیازمند نگاهی نو / تلویزیون نیاز به خانه تکانی دارد

بازیگر سریال خانه به دوش گفت: باید بسیار تلاش کنیم تا مخاطب را به سوی تلویزیون بازگردانیم و صدا و سیما در این زمینه نیازمند یک نگاه نو است.

خشایار راد بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره فعالیت این روزهای خود اظهار کرد: چندی پیش سریالی را به تهیه‌کنندگی فلور نظری به پایان رساندم و در حال حاضر مشغول ضبط سریالی به نام وضعیت زرد برای ماه مبارک رمضان هستم.

بیشتر بخوانید:

سریال‌سازی در تلویزیون تک‌بعدی شده / ترجیح می‌دهم در هر کاری بازی نکنم

وی در ادامه درباره اوضاع کنونی صدا و سیما گفت: متاسفانه این روزها شاهد اُفت محتوای برنامه‌های تلویزیونی و ریزش تعداد مخاطبان هستیم که یک عامل آن به سریال‌ها و برنامه‌هایی برمی‌گردد که متنوع نبوده و رسیدگی کافی هم به این موضوع صورت نمی‌گیرد.

بازیگر سریال خانه به دوش افزود: در این بین جابجایی مدیران ارشد صدا و سیما نیز باعث ضعف عملکرد این سازمان شده، به‌طوری که مدیرانی روی کار می‌آیند که در راستای صدا و سیما فعالیتی نداشته و نسبت به این فضا آشنایی کافی ندارد و همین مسئله نیز باعث اُفت عملکردها می‌شود و هنگامی که از افرادی استفاده شود که تخصصی در این زمینه ندارند بروز چنین چنین پیامدهایی دور از ذهن نیست.

خشایار راد

راد در پایان تاکید کرد: باید بسیار تلاش کنیم که مخاطب را به سوی تلویزیون بازگردانیم و باید به این نکته نیز اشاره کرد که تلویزیون فقط شامل فیلم و سریال نیست و برنامه‌های جانبی نیز حائز اهمیت هستند چرا که تلویزیون یک عامل فرهنکی و اطلاع‌رسانی است و باید در همیه زمینه‌ها به آن رسیدگی شود و به طور کلی باید گفت که تلویزیون نیاز به یک خانه تکانی دارد و صدا و سیما نیز نیازمند یک نگاه نو است.

بر اساس گزارش ایسکانیوز، خشایار راد زاده ۵ مهر ۱۳۳۰ هنرپیشه طنز اهل ایران است. وی با مجموعه تلویزیونی قطار ابدی کار خودرا در سینما آغاز کرد. او در کارنامه خود کارهای تلفن همراه رئیس جمهور (۱۳۹۰) مامان بهروز منو زد (۱۳۹۰) زبان مادری (۱۳۸۹) خوابگاه دختران (۱۳۸۳) تله فیلم مرغ تخم طلا موجودی کافی نیست مجموعه تلویزیونی قطار ابدی (۱۳۷۸) کوچه اقاقیا (۱۳۸۱) خانه به دوش (۱۳۸۳) متهم گریخت (۱۳۸۴) ترش و شیرین (۱۳۸۶) آرزوهای شیرین (۱۳۸۶) زندگی به شرط خنده (۱۳۸۴) آخرین ماشین دنیا شاید برای شما هم اتفاق بیفتد شهرزاد قصه گو چهار چرخ رفیق ویژه رادارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1131199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =