قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری در سال جدید اجرا می‌شود

معاون پرستاری وزارت بهداشت، در دیدار نوروزی با تعدادی از پرستاران، همچنان وعده داد که قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری در سال جدید اجرایی شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، عباس عبادی، در دومین روز از سال نو به صورت سرزده از بیمارستان‌های شهید لواسانی تهران و سوم شعبان شهرستان دماوند بازدید کرد و ضمن تبریک سال نو به پرستاران و کادر بهداشت و درمان به سوالات آنها پاسخ و برای رفع دغدغه‌ها و مطالبات، قول پیگیری و مساعدت داد.

بیشتر بخوانید:

تعرفه‌های پرستاری بعد از تأیید در سازمان برنامه و بودجه برای اجرا به هیئت دولت می‌رود

در این بازدید، روند درمان و ارائه خدمات مراقبتی به بیماران را مورد بررسی و ارزیابی معاون وزیر بهداشت قرار گرفت.

معاون پرستاری وزارت بهداشت در حاشیه این بازدید در گفتگو با پرستاران با ابراز تأسف از مصوب نشدن تبدیل وضعیت کادر بهداشت و درمان فعال در بحران کرونا در بودجه سال جاری، گفت: این موضوع به عنوان یک مطالبه جدی در جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر به بیماران، پیگیری خواهد شد و امیدوارم مجلس در سال جدید اهتمام ویژه به این موضوع داشته باشد.

عبادی با اشاره به اینکه قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری در سال جدید اجرایی خواهد شد، اظهار داشت: همکاران پرستار نقش کلیدی و اساسی در دسترسی مردم به خدمات سلامت دارند و برای اینکه بتوانیم نقش و خدمات پرستاری را تخصصی‌تر و گسترده‌تر ارائه دهیم، باید نقش پرستار را از بیمارستان به جامعه تسری دهیم و برای رسیدن به این هدف برنامه داریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1134354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =