آخرین اخبار از وضعیت جسمانی فرزاد فرزین / ادامه روند درمان در تهران

تهیه‌کننده کنسرت‌های فرزاد فرزین گفت: فرزین به توصیه پزشک معالج باید استراحت زیادی داشته باشد حتی ورزش برای این خواننده فعلا ممنوع شده است.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، رسول ترابی درباره آخرین وضعیت بیماری و سلامت فرزاد فرزین به خبرنگار موسیقی ایرنا گفت: وضعیت جسمانی این خواننده پاپ رو به بهبودی است، پس از سه روز و کنسلی پرواز برگشت به کشور، پزشک معالج بعد از به شرایط استاندارد رسیدن حال فرزین به وی اجازه پرواز داد و در حال حاضر در تهران در حال طی کردن دوران نقاهت است.

بیشتر بخوانید: فرزاد فرزین در بیمارستان بستری شد

وی گفت: فرزین به توصیه پزشک معالج باید استراحت زیادی داشته باشد حتی ورزش برای این خواننده فعلا ممنوع شده است.

ترابی با اشاره به بیماری فرزین در ترکیه و لغو کنسرت در این کشور افزود: این خواننده در ترکیه واقعا شرایط خوبی نداشت و برنامه طوری پیش رفت که فرزین با وجود اینکه ۱۶ ساعت از آمریکا برای اجرای کنسرت مشترک با الیاس یالچینتاش به ترکیه آمده بود، حال عمومی و آمادگی لازم برای اجرای کنسرت در ترکیه را نداشت.

تهیه‌کننده کنسرت‌های فرزاد فرزین بیان کرد: با توجه به شرایط نامساعد جسمانی فرزین در ترکیه با اورژانس ملی آن کشور تماس گرفتیم، فرزین به بیمارستان منتقل، آزمایش‌های لازم انجام شد و حدود سه پزشک او را معاینه کردند، توصیه‌ها و داروها تجویز شد و پس بستری شدن و تحت نظر مطلق بودن و بهبودی وضعیت اجازه داده شد که به ایران بیاید.

ترابی گفت: به دلیل شرایط پیش آمده با وجود انجام تمرین‌های لازم، تسویه قراردادهای مالی و رزرو سالن، فرزین نتوانست در اجرای کنسرت حضور داشته باشد.

فرزاد فرزین قرار بود یازدهم فروردین امسال کنسرتی مشترک به همراه الیاس یالچینتاش در ترکیه برگزار کند اما این برنامه به دلیل ابتلای فرزین به بیماری عفونی و عفونت شدید گلو و سر و افت بسیار شدید فشار، تنها با حضور یالچینتاش برگزار شد. این دو خواننده‌ موسیقی پاپ چندی پیش قطعه‌ نقاب را منتشر کرده بودند.

فرزین ۱۳فروردین با وجود اینکه در بیمارستانی در استانبول بستری بود با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد: نسبت به چند روز گذشته حال بهتری دارم و از مردم می‌خواهم به شایعات توجه نکنند.

این خواننده پاپ در این ویدئو با تشکر از همه مردم ایران اظهارداشت: هیچ چیزی برای من ارزشمندتر از لطف مردم نیست. امیدوارم دوباره در کنسرتی جدید و در شرایطی که حالم بهتر شده مردم را ببینم.

همچنین در این ویدئو پزشک معالج فرزین نیز با بیان اینکه نتیجه آزمایش‌ها مسمومیت را نشان می‌دهد گفت: روز اول او به خاطر افت فشار خون از حال رفته بود. الان عفونتی دارد که با سرم‌تراپی بهتر می‌شود. امروز حالش خوب است و امیدوارم به زودی بهتر هم بشود. بنابراین جای هیچ نگرانی نیست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1135329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =