آینده کشور به دست جوانان این مرز و بوم ساخته می‌شود

 معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه بازدید از واحد قزوین به برگزاری رویداد گام دوم در دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: مالک اصلی دانشگاه آزاد اسلامی، مردم هستند و هدف اصلی از برگزاری رویداد گام دوم، این است که نشان دهیم آینده کشور به دست جوانان این همین مرز و بوم ساخته می‌شود.

به گزارش  خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، امروز ۱۶ فروردین فرزاد جهان بین، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه بازدید از واحد قزوین به خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در بازگشایی مجدد و ایجاد شور نشاط علمیِ بعد از کرونا، پیشرو و پیشگام سایر دانشگاه‌ها است.

 معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی پس از بازدید، ضمن تبریک سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان در سخنانی با اشاره به تاکیدات رییس دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص بازگشایی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ گفت: رسالت اصلی دانشگاه‌ها بر اساس تربیت تخصصی، مهارتی و اجتماعی شکل گرفته است و با توجه به شیوع بیماری کرونا و غیر حضوری شدن دانشگاه‌ها، این رویه به شدت ضربه دید و مطمئنا این وضعیت قابل تدوام نبود.

وی افزود: با توجه به کاهش اپیدمی کرونا و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص بازگشایی مجدد دانشگاه‌ها، رییس دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص بازگشایی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ تاکید داشت و به‌رغم فلسفه حضوری، بعضی از دانشگاه‌ها پای صحنه نیامده و برای بازگشایی تمهیدات لازم را در نظر نگرفتند. با این وجود، دانشگاه آزاد اسلامی در این خصوص مصرانه پای کار ایستاد و البته باید این نکته را بیان کرد که کار اصلی را واحدهای ما در سراسر کشور انجام دادند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه به بازدید خود از واحد قزوین اشاره کرد و گفت: امروز توفیقی شد تا بازدیدی از روند برگزاری کلاس‌های آموزشی، خوابگاه‌ها،  امکانات و تمهیدات در نظر گرفته شده است. در این شرایط می‌توان از سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین و همکاران زحمتکش در این واحد به صورت ویژه تقدیر و تشکر کنم چرا که فضای  با نشاط و حضور حداکثری دانشجویان و استادان را در کلاس‌ها شاهدیم و از اینکه نشاط علمی به دانشگاه‌های آزاد اسلامی بازگشته خوشحال هستیم. امیدوارم این روند، رشد و تعالی در دانشگاه‌ها و در کشور را در سال جدید به همراه داشته باشد.

مردم، مالک اصلی دانشگاه آزاد اسلامی هستند
جهان بین در ادامه با تداخل ساعت کلاس‌ها با افطار گفت: تمامی کلاس‌ها در این زمان  نیم ساعت  جلو کشیده می‌شود که تا ۷:۱۵ تمامی کلاس‌ها تمام شود.
وی با بیان اینکه چنین حضور پرشور دانشجویان در هفته اول فروردین سابقه ندارد، افزود: این نشان از علاقه دانشجویان است و یعنی این تصمیم حضوری شدن دانشگاه تصمیم درستی است. همچنین دانشجویان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و مهمترین مسئله ماسک و زدن واکسن است و حتی الامکان کلاس‌ها زیر ۴۰ نفر برگزار شود.

وی به برگزاری رویداد گام دوم در دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و افزود: مالک اصلی دانشگاه آزاد اسلامی، مردم هستند و هدف اصلی از برگزاری رویداد گام دوم، این است که نشان دهیم آینده کشور به دست جوانان این همین مرز و بوم ساخته می‌شود و به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس این دانشگاه، در تلاش هستیم تا با همکاری اعضای هیات علمی برجسته، کارکنان زحمتکش و دانشجویان خلاق و نخبه، دستاوردهای این دانشگاه را در قالب هزار زیرساخت، هزار ایده، هزار شرکت دانش بنیان و فناور در خرداد در مصلی بزرگ تهران برگزار کنیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: مطمئنا با ارائه این دستاوردها، امضای قرارداد های همکاری بین دانشگاه با صنایع مختلف محقق خواهد شد که نتیجه آن رشد و توسعه بیشتر کشور و امید به آینده را شاهد خواهیم بود. خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی با برگزاری رویداد گام دوم، در تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر شعار "تولید، شرکت های دانش بنیان و اشتغال آفرین" پیشرو و پیشگام بوده و است.

شایان ذکر است؛ در این بازدید اسماعیل زینالی، سرپرست واحد قزوین و تعدادی از اعضای هیات رییسه معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی را همراهی کردند.

خبرنگار: حدیثه کاظمی الموتی

انتهای پیام/

کد خبر: 1135497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =