حذف تشریفات زائد و کم کردن هزینه در دستور کار سفرهای استانی رئیسی

صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: حسب دستور آیت الله رئیسی از آغاز کار دولت مردمی، حذف تشریفات زائد و کم کردن هزینه هیات همراه در دستور کار سفرهای استانی است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: حسب دستور آیت الله رئیسی از آغاز کار دولت مردمی، حذف تشریفات زائد و کم کردن هزینه هیات همراه در دستور کار سفرهای استانی است.

وی با اشاره به سفر روز گذشته رئیس جمهور با مترو به استان البرز و شرکت در افطار دانشجوی تصریح کرد: منبع تامین هزینه‌ها نهاد ریاست جمهوری است و منابع عمومی متعلق به مردم است.

به گزارش ایسکانیوز، پیش از سفر روز پنجشنبه آیت‌الله رئیسی به استان البرز نامه‌ای منتشر شد که ادعا می‌کرد سفر رئیس جمهوری و هیأت همراه به کرج هزینه ۸۰۰ میلیون داشته است این نامه بازتاب گسترده‌ای در محافل رسانه ای کشور به همراه داشت به طوری که رئیس جمهور نیز در جلسه شورای اداری استان البرز بدان اشاره‌ای داشت.

رئیس جمهوری در بخشی از اظهار خود در این جلسه بیان کرد: مثل اینکه در آغاز سفر ما یک برگه‌ای را در ارتباط با خرج سفر پخش کردند که ما نمی‌دانیم؛ چون ما با مترو به کرج آمدیم و افطار هم با آقایان امام جمعه و استاندار مهمان دانشجویان در خوابگاه دانشجویی دانشگاه خوارزمی بودیم و سر سفره دانشجویان نشسته بودیم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1135832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =