ارسال نامه تهدیدآمیز به خانه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی

منابع خبری روز سه‌شنبه از ارسال نامه تهدیدآمیز به همراه یک گلوله به منزل نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش سرویس بین‌الملل ایسکانیوز، سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم موقت صهیونیستی (شاباک یا شین‌بت) در حال انجام تحقیقات در خصوص نامه‌ای با محتوای تهدیدآمیز است که به همراه یک گلوله به منزل «نفتالی بنت»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ارسال شده است.

طبق گزارش روزنامه تایمز اسرائیل، پلیس رژیم صهیونیستی گفته نامه‌ای را در اختیار دارد که خطاب به نفتالی بنت و خانواده او نوشته شده و به همراه یک گلوله به منزل آنها ارسال شده است.

پلیس رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرده به همراه شین‌بت مشترکاً در حال تحقیق بر روی این موضوع هستند. تل‌آویو به رسانه‌ها دستور داده از انتشار جزئیات بیشتر درباره جزئیات این موضوع خودداری کنند.

بیشتر بخوانید:

برخورد دوگانه جامعه بین المللی با جنایت‌های رژیم صهیونیستی / مقاومت آماده پاسخگویی به اقدامات اسرائیل است

گزارش روزنامه تایمز اسرائیل حاکی است رژیم موقت صهیونیستی به رسانه‌ها دستور توقف اطلاع‌رسانی درباره ارسال نامه‌ تهدیدآمیز برای نفتالی بنت داده‌اند.

این گزارش در شرایطی منتشر شده که رسانه‌های صهیونیستی روز گذشته (دوشنبه) اعلام کرده بودند که مقام‌های تل‌آویو، با توجه به شرایط امنیتی موجود در سرزمین‌های اشغالی به سفر خارجی نخواهند رفت.

طبق گزارش پایگاه خبری «i24»، مقامات ارشد تل‌آویو از جمله «نفتالی بنت» نخست‌وزیر، «یائیر لاپید» وزیر خارجه و «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم موقت صهیونیستی به توافق رسیده‌اند که تمام برنامه‌های خود برای سفر خارجی در آینده نزدیک را لغو کنند.

منابع رسانه‌ای عبری زبان علاوه بر تشدید وضعیت امنیتی در سرزمین‌های اشغالی، دلایل دیگری برای اتخاذ این تصمیم از سوی مقامات صهیونیست عنوان کرده‌اند که مهم‌ترین‌شان ایجاد بحران سیاسی برای کابینه بنت در پی از دست دادن اکثریت پارلمان تل‌آویو (کنست) بوده است.

یکی از مسئولان سیاسی تل‌آویو به پایگاه خبری «اسرائیل هیوم» گفته بود که انجام سفرهای سیاسی، ماموریتی است که مقامات صهیونیست به مدت چند روز نخواهند توانست آن را به اجرا دربیاوردند؛ چرا که آن‌ها نمی خواهند در این وضعیت سیاسی و امنیتی خاص و برهه زمانی حساس سرزمین‌های اشغالی را ترک کنند.

ائتلاف کنونی حاکم بر تل‌آویو در سایه از دست دادن اکثریت پارلمان و احتمال سقوط کابینه، روزبه‌روز ضعیف‌تر شده و بر میزان ترس و نگرانی مقامات ارشد رژیم موقت صهیونیستی افزوده می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1138299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =