جام بر بام شهر خسته/ نساجی فاتح فینال حذفی شد

تیم فوتبال نساجی مازندران با پیروزی برابر آلومینیوم اراک عنوان قهرمانی سی و پنجمین دوره رقابتهای جام حذفی باشگاه های کشور را به خود اختصاص داد و برای نخستین بار به این افتخار رسید.

 به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دو تیم نساجی مازندران و آلومینیوم اراک در بازی نهایی جام حذفی و در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر شاگردان ساکت الهامی به پایان رسید.

 ترکیب نساجی:
علیرضا حقیقی، حامد شیری، سعید بیگی، رضا جعفری، مرتضی منصوری، ایوب کلانتری، کریم اسلامی، مهرداد عبدی، حسن نجفی، شاهین طاهرخانی و مسعود شجاعی

ترکیب آلومینیوم:
حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، رامتین سلیمان‌زاده، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده، محمد علینژاد، پوریا آریاکیا، محمدرضا آزادی، میلاد شیخ‌فخرالدینی، اسماعیل شریفات و محمود قایدرحمتی

شرح گل‌ها:

نساجی یک - آلومینیوم صفر ( دقیقه ۵۸ ): روی ارسال ایوب کلانتری به محوطه جریمه، مهرداد عبدی با یک ضربه سر تماشایی دروازه پورحمیدی را باز کرد.

دقایق حساس:

دقیقه ۴ : اولین خطر ضربه به چارچوب توسط قائدرحمتی زده شد که علیرضا حقیقی درازکش توپ را مهار کرد.

دقیقه۲۲: اسماعیل شریفات با حرکتی پا به توپ به محوطه جریمه رسید و با یک پاس رو به بیرون محمد رضا آزادی را صاحب توپ کرد، در ادامه شوت این مهاجم تیر افقی دروازه  حقیقی را به لرزه انداخت.

دقیقه ۲۴:باز هم محمد رضا آزادی  با شوتی خطرناک از پشت محوطه جریمه دیرک دروازه نساجی را لرزاند.

دقیقه ۳۱: ضربه ایستگاهی آزادی از فاصله حدودا ۲۵ متری میرفت که به گل اول بازی تبدیل شود، اما حقیقی با واکنشی تماشایی مانع از گلزنی این مهاجم شد.

دقیقه ۳۸: ضربه محمدرضا آزادی پس از خروج اشتباه حقیقی روی کرنر از کنار دروازه نساجی به بیرون رفت.

دقیقه ۷۴: ضربه زمینی بایرامی را حقیقی با شیرجه‌ای تماشایی جمع کرد

کد خبر: 1138448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =