کنکور ارشد ۱۴۰۱ به تعویق می‌افتد؟

برخی از داوطلبان درحالی که کمتر از ۱۷ و ۲۵ روز تا برگزاری کنکور ارشد وزارت علوم و بهداشت باقی مانده، خواهان به تعویق افتادن این آزمون شدند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز-مسعود کیخا؛ از دو سال گذشته تا کنون، معمولاً چند هفته مانده به برگزاری کنکورهای سراسری، ارشد یا دکتری شاهد تشکیل کمپین توسط دانشجویان هستیم، دانشجویانی که در فضای مجازی کمپین تشکیل می‌دهند و با ارسال نامه از مسئولان می‌خواهند برگزاری کنکور را به تعویق بیندازند.

کنکور ارشد سال گذشته هم قرار بود  ۵، ۶ و ۷ خرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار شود، اما به دلیل پیک پنجم کرونا و افزایش تعداد فوتی‌ها و مبتلایان به ویروس کووید-۱۹ به دستور ستاد مقابله با کرونا به تعویق افتاد. بر خلاف اعتراضات مجدد داوطلبان مقابل مجلس شورای اسلامی و تشکیل کمپین و غیره، این آزمون ۶ تا ۸ مرداد ماه ۱۴۰۰ موکول شد. کنکور ارشد پزشکی نیز ۳۱ تیر و اول مرداد ۱۴۰۰ برگزار شد؛زیرا مسئولان بر این باور بودند که اگر برگزاری کنکور به تعویق بیفتد، برنامه بازگشایی دانشگاه‌ها از ترم مهر به هم می‌ریزد؛ از طرفی ورود نودانشجویان به دانشگاه نیز با مشکل مواجه خواهد شد. 

حال که در چند قدمی برگزاری کنکور ارشد ۱۴۰۱ قرار داریم، ۲۱ هزار نفر از دانشجویان بر این باورند که برگزاری کنکور ارشد وزارت علوم و وزارت بهداشت بر خلاف عدالت آموزشی است و خواهان به تعویق افتادن زمان برگزاری این ۲ آزمون هستند. حتی دانشجویان هفته گذشته مقابل دیوان عدالت اداری تجمع کردند. این دانشجویان از اوایل فروردین ماه با تشکیل کمپین در شبکه‌های مجازی بر خواسته خود اصرار دارند. ایسکانیوز در ادامه امکان به تعویق افتادن کنکور امسال را با توجه به آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌ها بررسی کرده است:

فاصله ۹ ماهه بین آزمون امسال و سال گذشته

کنکور کارشناسی ارشد در سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ در مرداد ماه برگزار شده، اما آزمون ارشد وزارت علوم در بازه زمانی ۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ و آزمون ارشد وزارت بهداشت ۷ روز بعد در بازه زمانی ۵ و ۶ خرداد ماه برگزار می‌شود؛ به زبان ساده‌تر کنکور ارشد وزارت علوم ۹ ماه و ۲۳ روز پس از آزمون سال قبل و کنکور ارشد پزشکی نیز ۹ ماه و ۴ روز بعد از کنکور سال گذشته برگزار می‌شود. این درحالی است که بر اساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی حداقل باید فاصله یکساله بین دو آزمون متوالی وجود داشته باشد. با این تفاسیر به نظر می‌رسد برگزاری این آزمون در فاصله زمانی ۹ ماهه بر خلاف مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

اختلال در برنامه مطالعاتی دانشجویان با بازگشایی دانشگاه‌ها 

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت‌نام کنکور ارشد ۱۴۰۱ وزارت علوم از ۱۶ آذرماه ۱۴۰۰  آغاز شد. داوطلبان کنکور ارشد پزشکی نیز باید ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ برای ثبت‌نام در این آزمون به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه می‌کردند. زمان ثبت‌نام داوطلبان کنکور ارشد وزارت علوم، دانشجویان در ترم مهر که مجازی بود مشغول به تحصیل بودند، از طرفی بازگشایی قطعی دانشگاه‌ها پس از عید از اواخر اسفندماه قوت گرفت. بسیاری از داوطلبان کنکور ارشد وزارت علوم و بهداشت با این تصور که دانشگاه قرار است مجازی باقی بماند برای مطالعه برنامه‌ریزی کرده‌اند؛ اما حضوری شدن کلاس‌ها از اوایل فروردین‌ماه آن‌ها را به دانشگاه کشاند و برنامه تحصیلی آنان را بر هم زد. بسیاری از دانشجویان نسبت به اینکه فرصت کافی برای مطالعه دروس ندارند را نداشته و خواهان به تعویق افتادن زمان برگزاری این آزمون هستند. 

رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در کنکور دکتری ۱۴۰۱

کنکور دکتری ۱۴۰۱ جمعه ششم اسفند با حضور بیش از ۱۸۶ هزار داوطلب برگزار شد، اما پس از این برگزاری تصاویری در فضای مجازی و خبرگزاری‌ها منتشر شدکه از رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی حمایت داشت.

  کنکور ارشد ۱۴۰۱ به تعویق می‌افتد؟

کنکور ارشد ۱۴۰۱ به تعویق می‌افتد؟

این موضوع منجر به ورود مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت به موضوع رعایت نشدن پروتکل‌ها در آزمون دکتری ۱۴۰۱ شد. علیرضا رحیم‌نیا در نامه‌ای به کمال حیدری معاون بهداشت وزارت بهداشت خواست بررسی‌های لازم در این زمینه صورت گیرد. داوطلبان کنکور ارشد امسال نیز با مشاهده رعایت نشدن پروتکل‌ها در کنکور دکتری نگران آن هستند که این موضوع در کنکور کارشناسی ارشد نیز مجددا تکرار شود.

دانشجویان پزشکی و پرستاری در جبهه سلامت خدمت کردند

همان‌طور که می‌دانید بسیاری از دانشجویان رشته‌های پزشکی و پرستاری از جمله کادر درمان هستند و در بیمارستان‌ها به مداوای بیماران کرونایی مشغول هستند. طبیعتا این داوطلبان در مقایسه با سایرین فرصت کمتری برای مطالعه دروس داشتند، از طرفی این دانشجویان نسبت به داوطلبان سال گذشته ۳ ماه کمتر فرصت مطالعه داشتند به همین منظور مسئولان می‌خواهد که برگزاری کنکور ارشد را به تعویق بیندازند. از طرفی برخی از داوطلبان این آزمون از تغییر یا اضافه شدن منابع اصلی مطالعاتی که در دی ماه خبر داده و از فرصت کم برای مطالعه این منابع گلایه کرده‌اند. به گفته این دانشجویان، آزمون کارشناسی ارشد با امتحانات عملی دروسشان تداخل دارد و برای آنان مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد.

با وجود اینکه عبدالرسول پورعباس ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ اعلام کرده که امکان تعویق کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ وجود ندارد و آزمون در ۲۸ و ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد؛ اما مجلس شورای اسلامی مطالبه این دانشجویان را پیگیری می‌کند. عباس مقتدایی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس چندی پیش نامه‌ای را خطاب به معاون اول رئیس جمهور نوشته و مطالبه داوطلبان را مطرح کرده است.  وی در نامه‌ای دیگر به رئیس دیوان عدالت اداری نوشته و ضمن یادآوری شکایت ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ داوطلبان در دیوان عدالت اداری، خواهان بررسی شکایت برای صدور دستور موقت و با قید فوریت شده است.

در حال حاضر ۱۷ روز تا برگزاری آزمون ارشد وزارت علوم و ۲۵ روز به برگزاری کنکور ارشد پزشکی باقی مانده؛ حال باید منتظر واکنش مسئولان ماند تا مشخص شود کنکور ارشد ۱۴۰۱ در موعد مقرر برگزار می‌شود یا برگزاری آن به زمان دیگری موکول خواهد شد.

 انتهای پیام/

کد خبر: 1138766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 97
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • آرمین IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      21 5
      دانشگاهی که قرار باشه حرف این همه دانشجوش روی زمین بمونه، پس بهتره اصلا باز نشه، آینده و اون همه هزینه و دل خونی ما و هدف و خانواده و علایق ما مهمتره یا اینکه بعضی دانشگاه ها به خاطر اون آموزش سست و فشلشون نتونستن پارسال بعضی ثبت نام ها رو انجام بدن ، چرا پارسال بعضی دانشگاه ها خیلی خوب روال ثبت نام رو انجام دادن ولی بعضیاشون مشکل داشتن؟؟ بهتره وزارت علوم یکم به کم کاری های بعضی دانشگاه ها توجه کنه نه فشار مضاعف توی این زمان حساس ما به ما وارد کنه
    • نعیم IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      41 9
      خیلی از ما دانشجو ها طالب تعویق کنکور ارشد هستیم.. با بازشدن یهویی دانشگاه هم زمان زیادی برای رفت و امد تلف میشه و و مسئله ی خوابگاه .. تازه اون هم به کنار... تمام دانشجو ها در همه سال ها بیشتر از ۱۰ ماه و حتی ۱۴ ماه زمان داشتند آیا این حقه که ما تاوان عقب افتادن کنکور در ۳ سال متوالی رو یکجا بدیم؟ عده کثیری از کادر درمان ما شیفت شدید کاری و زمان کمی برای مطالعه داشتند. متاسفانه مسولان به هیچکدام از دلایل ما توجه نکردند و صرفا از دید کرونا آن هم در بازه زمانی سه چهار ماه اخیر نگاه میکنند.
    • زهرا IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      17 11
      بابد تعویق بخوره
    • حنانه US ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      19 6
      ما خواهان تعویق کنکور هستیم طبق دلایل ذکر شده در متن و برابری حقوق
    • حسینی IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      20 8
      ما خواستار تعویقیم و خواستار عدالت لطفا صدای ما را برسانید مسئولین اصلا پاسخگو نیستند .
    • صادقی IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      14 1
      اصلا و ابدا در آزمون دکترا پروتکلهای بهداشتی رعایت نشد
    • هما ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      23 8
      بله باید به تعویق بشه این حق بچه های ارشده
    • فرشته IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      16 6
      اين بي عدالتيه كه تايم مطالعاتي ما كم تر از هر دوره ي كنكوري باشه واقعا فشار رواني كه دانشجو ها دارن متحمل ميشن خيلي زياده
    • mohammad IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      15 2
      چجور صدای این همه دانشجو رو میشنوید ولی این همه رو قربانی کم کاری یه سری دانشگاه که سر موقع نتونستن ثبت نام درست داشته باشن میکنین؟؟ چرا اکثریت رو قرباتی اقلیت میکنین؟ اگه این اسمش مافیا نیس اسمش چیه؟؟ اگه این اسمش بی عدالتی نیس، پس اسمش چیه؟؟ اگه این اسمش ظلم نیس پس چییه؟؟ اگه این حق الناس نیس پس چیییه؟؟
    • سارا IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      12 3
      خیلی در حق ما بچه ارشد علوم و بهداشت داره ظلم میشه هیچکی بهمون اهمیت نمیده
    • عرفان IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      12 2
      واقعا مسخره اس اگر تعویق ندن. کمتر از ۹ ماه فاصلهدتا کنکور سال قبل ینی عملا فرصت نداشتن برای مطالعه. همزمانی امتحانات میانترم دانشگاهای سراسری و پروژه های درسی با کنکور واقعا فرصتو از مطالعه بهینه برا همه درسا از دانشجوهای بی نوا میگیره حقیقتا ظلمه اگر تعویق نشه
    • سهیل IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      10 3
      کنکور ارشد باید به تعویق بیوفته.در حق ده ها هزار دانشجو اجحاف شده.. ما حقمون رو پس میگیریم
    • M IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      6 2
      تا کی قراره صدای مارو مسئولین نشنوند؟؟؟ خودشون فرمان به مطالبه گری می‌دهند ولی یک درصد حرف جوان و دانشجو در این کشور ارزش ندارد...
    • علی IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      11 2
      باز شدن ناگهانی دانشگاه ها اونم در دوران جمع بندی ضربه بزرگی به داوطلبای کنکور ارشد زده ضمنا چرا ما باید تاوان عقب افتادن ۳سال کنکور رو بدیم و یهو ۳ ماه از فرصت مطالعمون کم بشه؟ داوطلبای سالهای قبل باز شدن ناگهانی دانشگاه هم تجربه نکرده بودند و ۳ ماه بیشتر وقت داشتند.
    • زهرا IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      7 5
      لطفا كنكور ارشد را به تعويق بيندازيد
    • فاطمه IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      8 3
      لطفا از تعویق کنکور حمایت کنید/ ما بچه های کادر درمان تمام مدت سال گذشته رو بیمارستان بودیم الان که کرونا فروکش کرده و شیفتا سبک شدن گفتیم یه مرور کنیم که اونم اومدن با باز کردن دانشگاه ها مارو انداختن دنبال خونه و خوابگاه و جا به جایی/ بخدا ناحق نمیگیم و ناحق نمیخوایم
    • رویا IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      6 4
      ما خواهان عدالت هستیم نباید بین ما و شرکت کنندگان سال های قبل فرق باشد
    • ساحل IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      6 2
      واقعا حق ما پایمال شده.۲۰ هزار نفرو نادیده میگیرن. چند ساله کنکور ۱۲ تا ۱۴ ماه فرصت داره .چرا همشو از ما کم کردن؟؟؟ خب میشد سالی چند هفته کم کرد. بی عدالتیه واقعا. آینده ما بخاطر این تصمیم اشتباه داره خراب میشه
    • درسا DE ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      8 3
      من الان اومدم خوابگاه دارم زندگی میکنم و مریض شدم و اصلا نمیتونم درس بخونم سرم از شدت درد داره میترکه. بعد شما فقط به آمار مرگ نگاه می‌کنید و میگید آمار اومده پایین...من تو دوران کرونا که خونه بودم حتی یه سرمای کوچیک هم نخوردم ولی الان تو خوابگاه مریض شدم و و حتی کلاسای دانشگاهیمم نمیتونم برم.
    • رضایی IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      8 4
      تعویق کنکور ارشد حق ماست. تداخل ماه رمضان با جمع بندی ، کاهش فاصله ۱ ساله بین آزمون سال قبل ، تبعیض... از دلایل بارز تخلف برگزاری کنکور ارشد است. #تعویق_کنکور_ارشد_علوم_و_بهداشت
    • امیرسالار TR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      4 2
      لطفا برای برقراری عدالت آموزشی کنکور ارشد را به تعویق بیندازید.
    • علی‌رضا GB ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      5 3
      دلیل این همه مخالفت از سمت سازمان سنجش رو درک نمی‌کنم. خب اگر سوالات هم چاپ شده ما قول میدیم به تاریخ بالای دفترچه نگاه نکنیم. پارسال کنکور مرداد برگزار شد نه تیر که سازمان سنجش میگه دانشگاه ها در ثبت نام دچار مشکل میشن. اینکه حداقل یک ماه بیشتر به بچه های امسال که حقشون هست فرصت نمیدن واقعا قابل درک نیست.
    • امین IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      9 3
      در مملکتی نفس میکشیم که ۲۰ هزار انسان همه راه‌های قانونی ممکن از تجمع ،امضای طومار ،حمایت نماینده ،شکایت به دیوان عدالت اداری و نامه به رییس جمهور را رفتند اما یک سازمان 579 نفره زیر بار نرفت! رای با اکثریت است را قاب کنید.
    • ملیکا IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      8 2
      با سلام ما هزاران دانشجوی کارشناسی ارشد با توجه به حضوری شدن ناگهانی دانشگاه و تداخل دروس عملی دانشگاه با کنکور سراسری و همچنین با توجه به ماه مبارک رمضان که به خودی خود باعث کاهش بازدهی دانشجو میشود همچنین کم کردن فاصله ۳ ماهه به یکباره از داوطلبان ۱۴۰۱ که عادلانه نیست درخواست تعویق در کنکور ارشد را داریم عاجزانه از مسئولین و نمایندگان محترم مجلس درخواست میکنیم درخواست ما را پیگیری کنند و کنکور را به تعویق بیاندازند
    • حدیث IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      2 0
      ما داوطلبان ارشد خواستار تعویقیم نمیدونم چرا انقدر دست دست میکنند با آینده ما واقعا داره بازی میشه از شما مسئولینی که بفکر ما هستید تقاضا دارم به درخواست ما رسیدگی کنید
    • مائده شيرازي US ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      3 0
      خواهان تعويق كنكور ارشد هستم. ما به حمایت شما خیلی نیاز داریم🙏🏻
    • kosar IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      0 0
      باسلام و احترام به دلایل متعددی که در همین مقاله هم به بخشی از آنها اشاره شد، ما کنکوری های ارشد علوم و بهداشت1401، خواستار اجرای عدالت و تعویق کنکور ارشد 1401هستیم. این انصاف نیست که تاوان عقب افتادن سه سال متوالی کنکور هارا ما امسال یکجا بپردازیم و این برگشت به تاریخ قبلی کنکور ، باید بصورت تدریجی وطی 4 5 سال اتفاق بیفتد.
    • داوطلب ارشد علوم IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      2 1
      توروخدا هرکی قراره پیگیری کنه از طریق سازمان سنجش پیگیری نکنه سازمان سنجش فقط به فکر منافع اقتصادی خودشه ما به ریاست جمهور و رهبری و دیوان عدالت نامه زدیم چون امیدی به سنجش منفعت‌طلب نداریم خواهش می‌کنم اگر پیگیری واقعی میخواید بکنید ما یه نماینده به شما معرفی کنیم دلایلمونو بشنوید و به گوش رییس جمهور برسونید وگرنه که سازمان سنجش حق ما رو عین اب خوردن، زیر پا میذاره.
    • سحر IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      0 1
      نامه دادیم پیام دادیم زنگ زدیم کسی پاسخ گو نیست ٣ ماه از تلاش ما برای اینده مان را کم کرده اند ما چ گناحی کردیم که باید توان تعویق سال های گذشته را بدهیم
    • زهرا IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      1 0
      با سلام من از دانشجویان کنکور ارشد۱۴۰۱ هستم ما جمع کثیری از دانشجوها خواستار تعویق کنکور ارشد هستیم تداخل برنامه های حضوری دانشگاه،ماه رمضان،امتحانات میان ترم،کارورزی و وضعیت نابسامان خوابگاه ها همه و همه باعث شده که ما نتونیم اونطور که باید و شاید درس هارو جمع بندی کنیم دکتر مقتدایی به دیوان نامه زدند و ما به حمایت همه جانبه ی شما نیاز داریم نامه زدیم توییت زدیم امیدواریم صدای مارو بشنوید🙏 ما چیزی بیشتر از حقمون نمیخوایم چون طبق قانون فاصله بین دو آزمون نباید کمتر از یک سال باشد که این فاصله رعایت نشده است لطفا صدای ما باشید
    • سعیده عباسی IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      2 0
      درخواست تعویق کنکور ارشد علوم را خواهانیم
    • سما IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      3 0
      ما چیزی جز تعویق کنکور ارشد نمی خواهیم
    • maedeh IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      2 0
      لطفا در این راستا مارا حمایت کنید
    • فاطمه صمدی IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      2 0
      امسال در حق ما اجحاف شده چرا مسئولین مربوطه توجه به خواسته ما ندارند
    • باران IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      2 0
      تعویق کنکور ارشد وزارت علوم و بهداشت
      • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
        0 0
        کنکور ارشد نباید تغییر کنه ما نمیتونیم حوزه امتحانی را تغییر بدیم.
    • مهدی محمدی IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      4 1
      واقعا نمیدانم مسئولین صدای این 30هزار داوطلب ارشد را میشنوند یانه؟ واقعا نمیدانم مسئولین درخواست هایی که ما ثبت کردیم درخبرگذاری ها،نامه هایی که فرستادیم،شکایت در مراجع قضایی و ... را میبینند یا نه؟
    • nazanin IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      0 0
      ما ۲۱ هزار دانشجو خواستار تعویق کنکور ارشدیم.صدای ما رو بشنوید رهبر فرمودن حرف دانشجو ها باید مطالبه بشه آیا میشه؟آیا توجهی میشه؟دیگه چی کار کنیم صدامون بشنوید؟#تعویقققق کنکورررر ارشددددد #تمام دللایل منطقیع #تعویق کنکور ارشد
    • مهسا IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      4 1
      سلام چرا باید فرقی باشه بین داوطلبان ارشد امسال و سال ها قبل تازه ما شرایط باز شدن ناگهانی دانشگاه ها هم داشتیم کارآموزی و خوابگاه و درس های دانشگاه و... لطفا صدای ما باشید
    • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      0 0
      لطفا بهمون در گرفتن تعویق کمک کنین
    • شهاب کریمی IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      0 0
      واقعا ما بریدیم انقدر که فریاد دیم برای تعویق و کسی صدای ما رو نشنید...
    • مرجان IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      0 0
      سلام از مسئولین عزیز استدعا دارم مارو حمایت کنند ما دانشجویانی داوطلب کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت هستیم و به خاطر کارآموزی های بیمارستانی که به علت کرونا به بعد عید موکول شدند قادر به رسیدن به رقیب های خود در کنکور نیستیم لذا چنانچه از ما حمایت کنید به برقراری عدالت کمک بزرگی میفرمایید
    • sm IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      0 0
      با سلام و احترام تعداد كثيرى از دانشجويان ارشد خواهان تعويق كنكور هستند كتابها و منابع عوض شدند و ترجمه تعداد كثيرى از انها در اواخر زمستان چاپ شد و با تصميمات ناگهانى كه براى باز شدن دانشگاه ها اتخاذ شد زمان زيادى صرف رفت و امد و گرفتن خوابگاه براى دانشجويان غير بومى شده است ضمن اينكه شرايط خوابگاه ها بسيار نامناسب است كه اين شرايط امكان جمع بندى را از ما سلب كرده، تمامى دانشجويان در همه سالها بيش تر از ١٠ ماه و حتى ١٤ماه زمان داشتند ايا اين انصاف است كه تاوان عقب افتادن كنكور در ٣سال متوالى را يكجا ما بپردازيم؟و تعداد زيادى از كادر درمان ما شيفت كارى شديد و زمان كمى براى مطالعه داشتن ضمن اينكه همه ى ما درگير كرونا شديم و شيوع اوميكرون در پاييز بود اما متاسفانه مسئولان به هيچكدام از دلايل توجه نكرده و صرفا از ديد كرونا ان هم فقط در بازه زمانى ٣-٤ماه اخير نگاه ميكنند! لطفا دانشجويان اين كشور را دريابيد كه علاوه بر اين مشكلات و تصميمات عجولانه مسئولين در اين شرايط اقتصادى هم كار كنند و درس بخوانند با بازه زمانى كمتر از ٩ماه ما چيزى بيشتر از حق خود نميخواهيم
    • مریم آل‌بویه IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      1 0
      حداقل فاصله یکساله بین دو آزمون متوالی از مصوبات شورای انقلاب فرهنگی می باشد که در این آزمون این فاصله به ده ماه کاهش یافته است. ما خواهان برقراری عدالت و فاصله زمانی یک ساله هستیم ‏⁧ #تعویق_کنکور_ارشد_۱۴۰۱⁩ ‏⁧ #تعویق_کنکور_ارشد_علوم_و_بهداشت @mohammadalizolfigol @eynollahi_ir @mbghalibaf #تعویق_کنکور_ارشد_۱۴۰١
    • Amir BG ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      3 0
      با عرض سلام و ادب ما جمع کثیری از دانشجویانی هستیم که امسال کنکور ارشد داریم.با توجه به بازگشایی ناگهانی دانشگاه ها و تداخل ماه مبارک رمضان،تمامی برنامه های ما دانشجویان بهم ریخته است.لذا خواستار این هستیم که با تعویق یکی دو ماهه کنکور ارشد،عدالت را بین دانشجویان سه سال گذشته و امسال برقرار کنید.طبق قانون فاصله ی هر دو آزمون سراسری باید ۱۲ ماه باشد که امسال بصورت ناگهانی به ۱۰ ماه کاهش یافته است.تعداد ۲۱ هزار امضا در وبسایت 《فارس من》 و 《کار زار》توسط ما دانشجویان جمع آوری شده است.بخدا که این فشار روانی ای که رو دوش ما دانشجو ها با این بی برنامگی و بی عدالتی انداخته شده،به دور از انصاف هست.مگر می شود این همه استرس و اضطراب هزاران نفر برای هیچ مسئولی هیچ اهمیتی نداشته باشد.دیگر نمی دانیم به چه کسی پناه بیاریم،چه کار باید بکنیم تا صدایمان را بشنوند.چگونه توقع دارید دانشجو های این مملکت در کشور خودشان بمانند و در راستای پیشرفت کشور قدم بر دارند وقتی برایشان قدمی بر نمی دارند و صدایشان را نمی شنوند و حمایتشان نمی کنند. عدالت و قانون تنها چیزی است که ما دنبالش هستیم. لطفا صدای ما رو بشنوید...
    • علیرضا ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      0 0
      واقعا تعویق حق ماست چرا میخوان یه دفعه ای تا ماه از باززه مطالعاتی ما کم کنند؟؟؟ الان با این شرایط بازگشایی دانشگاها و تداخلش با ماه رمضان کل برنامه جمع بندی ما رفت رو هوا و نصف درسامون موند ک مرور کنیم.. این اینده و زندگی ماست که داره تلف میشه
    • Jaber US ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      1 0
      ما تصور میکردیم دولت آقای رئیسی بیشتر به فکر دغدغه جوونا هستن ولی متاسفانه اصلا کمکمون نکردن…ماهایی که روزه داریم دانشگاه داریم پروژه عملی داریم خیلی برامون سخت شده بعد از باز‌شدن یهویی دانشگاه‌ها… ای‌ کاش این خبر خوب تعویقو بهمون میدادین یه کم روحیه برامون بمونه …
    • فرشته مرادي IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      4 0
      دلیل اصلی ما حضوری شدن ناگهانی دانشگاه بعد از عید بود که فرصت جمع بندی رو از ما گرفت چیزی که از قبل قابل پیش بینی بود همچنین زمان اعلام نتایج سال قبل تا کنکور امسال چیز حدود ۷ ماهه که واقعا از عدالت به دوره ما از همه مسئولین انتظار دادیم مارو درک و حمایت کنن
    • شیوا IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      1 0
      تعویق کنکور ارشد حق ماست.چرا باید ۳ ماه از تایم مطالعه ما کاسته شود؟؟ ما باید تاوان چیو بدیم؟ تاوان این که سال ۹۹ و ۱۴۰۰ حدود چهارده ماه وقت مطالعه داشتن ؟؟الان باید از تایم مطالعه ما برای جبران اون تعویق ها کاسته بشه؟ حداقل هرسال ۱۵ روز کنکور رو جلوتر برگزار کنن که در حق دانشجویان اجحاف نشه. این تنها دلیل ما نیست بلکه علاوه بر این زمان کم، حضوری شدن ناگهانی دانشگاه ها و تداخل پروژه های کارورزی با تایم مطالعه و جمع بندی دروس ارشد همچنین به همراه تداخل با ماه رمضان که مطالعه عملا بازدهی مناسبی نداره برای ما ایجاد مشکل کرده است...کاش مسئولین توجه بیشتری کنند.
    • حسن CA ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      1 0
      ایا مسئولان صدای دانشجویان را می شنوند
    • لیلا ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      2 0
      لطف کنید وبه صدای اعتراض داوطلبان گوش بدید وعدالت رو رعایت کنید ما خواهان تعویق آزمون ارشد هستیم
    • نسترن بافکر US ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      4 1
      ما عدالت میخوایم. ما حقمون رو میخوایم. کنکور بی عدالتی محضه که ما با چند صفحه سوال سرنوشت و آینده کاری و زندگیمون باید تعیین بشه حالا زمانشم کوتاه تر از بقیه سالها شده و این بی عدالتی رو ۱۰۰ برابر کرده. گذشت کردن چی میشه؟ تعویق کنکور به هیچ‌گروهی ضربه نخواهد زد
    • داوطلب ارشد ۱۴۰۱ IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      3 0
      من نمیدونم که دیگه چیکار باید کرد که نکردیم تا یه ظالم بشنوه و بفهمه که داره ظلم میکنه و حق یه عده زیاد اونم از آینده سازای مملکت رو پایمال میکنه........
    • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      2 0
      تعویق برای امسال هم به اندازه ی دو سال اخیر ضروریه، خداکنه به این خواسته رسیدگی کنن
    • FR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      2 1
      چرا کنکور رو به تعویق نمیدازین؟ چرا دانشجویانی که دستشون به هیچ جا بند نیست بایستی تاوان عدم برنامه ریزی صحیح مسئولین سنجش رو بدن؟ چرا در کشور اسلامی، به جای ارج نهادن به ماه رمضان و روزه داران، عملا با کارهاشون و برگزاری آزمونی با این سنگینی، ترویج روزه خواری میکنند؟ چرا شرایط رو برای کسانی که روزه نگرفتند فراهم میکنند و عملا رقابت رو ناسالم میکنند؟ یک جوان دانشجو که مقید به انجام امورات دینی اش هست چه گناهی کرده که حتی نباید شرایطش با بقیه برابر باشه؟
    • علی IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      2 2
      قطعا تعویق کنکور به نفع کسایی هست که خوب مطالعه داشتن و برعکس به ضرر افرادی که مطالعه نداشتن و به نتیجه آزمون اهمیتی نمیدن و فقط میخوان از شر آزمون خلاص بشن. واس کسی که میخواد نتیجه بگیره و تلاش میکنه همیشه فرصت اضافه ولو یک‌روز هم غنیمته
    • سولماز IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      1 0
      واقعا از این دلایل نمیشه گذشت این دلایل منطقی هستن امیدوارم مسئولین بشنوند صدای مارو له شدیم زیر بار این همه استرس یا باید بیخیال کنکور بشیم یا امتحانای ترم آخر دانشگاه و کارآموزی
    • شيما RO ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      1 0
      بايد تعويق بيفته اصلا، بچه ها روي ٢ ماه اخر براي جمع بندي حساب كرده بودن كه ناگهان دانشگاه حضوري شد و ٢ ماه طلايي هدر رفت بااااايد تعويق بيفته
    • داوطلب ارشد IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      1 0
      هنوزم نمیدونم چرا هیچکس حرف مارو نمیشنوه والا بلا به خدا ما تنبل نیستیم فقط یکی نیست برای ما توضیح بده ما چه گناهی کردیم که جای یکسال باید ۹ ماه وقت برای درس خوندن داشته باشیم اگه یکی توضبح بده که جرم داوطلبای امسال چیه من واقعا ممنون میشم
    • صبا حمیدی IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      1 0
      با سلام و احترام تعداد كثيرى از دانشجويان ارشد خواهان تعويق كنكور هستند كتابها و منابع عوض شدند و ترجمه تعداد كثيرى از انها در اواخر زمستان چاپ شد و با تصميمات ناگهانى كه براى باز شدن دانشگاه ها اتخاذ شد زمان زيادى صرف رفت و امد و گرفتن خوابگاه براى دانشجويان غير بومى شده است ضمن اينكه شرايط خوابگاه ها بسيار نامناسب است كه اين شرايط امكان جمع بندى را از ما سلب كرده، تمامى دانشجويان در همه سالها بيش تر از ١٠ ماه و حتى ١٤ماه زمان داشتند ايا اين انصاف است كه تاوان عقب افتادن كنكور در ٣سال متوالى را يكجا ما بپردازيم؟و تعداد زيادى از كادر درمان ما شيفت كارى شديد و زمان كمى براى مطالعه داشتن ضمن اينكه همه ى ما درگير كرونا شديم و شيوع اوميكرون در پاييز بود اما متاسفانه مسئولان به هيچكدام از دلايل توجه نكرده و صرفا از ديد كرونا ان هم فقط در بازه زمانى ٣-٤ماه اخير نگاه ميكنند! لطفا دانشجويان اين كشور را دريابيد كه علاوه بر اين مشكلات و تصميمات عجولانه مسئولين در اين شرايط اقتصادى هم كار كنند و درس بخوانند با بازه زمانى كمتر از ٩ماه ما چيزى بيشتر از حق خود نميخواهيم. تعویق کنکور ارشد ۱۴۰۱
    • فاطمه US ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      2 0
      ولی ما بخاطر حضوری شدن دانشگاه تو جمع‌بندی داغون شدیم، بخاطر چی؟؟ بخاطر بی‌نظمی مسئولین، بخاطر یهویی بودن کاراشون، بخاطر اینکه عواقب رو نمی‌بینن، لطفا ببینین، بشنوین، ما مطالبه میکنیم حقمون رو.‌ عدالت رو رعایت کنید و کنکور رو به تعویق بندازید
    • سمائی AU ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      1 0
      با عرض سلام ما جمع کثیری از دانشجویانی هستیم که امسال کنکور ارشد داریم.با توجه به بازگشایی ناگهانی دانشگاه ها و تداخل ماه مبارک رمضان،تمامی برنامه های ما دانشجویان بهم ریخته است.لذا خواستار این هستیم که با تعویق یکی دو ماهه کنکور ارشد،عدالت را بین دانشجویان سه سال گذشته و امسال برقرار کنید.طبق قانون فاصله ی هر دو آزمون سراسری باید ۱۲ ماه باشد که امسال بصورت ناگهانی به ۱۰ ماه کاهش یافته است.تعداد ۲۱ هزار امضا در وبسایت 《فارس من》 و 《کار زار》توسط ما دانشجویان جمع آوری شده است. لطفا صدای ما رو بشنوید.... عاجزانه از شما طلب کمک داریم.
    • فاخره نادری US ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      1 0
      لطفا کنکور ارشد ۱۴۰۱ رو به تعویق بیندازید، طبق مصوبه‌ی شورای عالی انقلاب فرهنگی، فاصله‌ی یکساله بین دو کنکور کمترین حق ماست، عدالت رو رعایت کنید، طبق فرموده‌ی رهبری رعایت قانون حتی از رعایت مصلحت هم بالاتر است، پس قانون رو رعایت کنید، اگر کشور اسلامی است پس عدالتش کجاست؟ حضوری شدن ناگهانی دانشگاه ها ، پروژه های مارورزی امتحانات میانترم، رفت و آمد، اثاث کشی به خوابگاه، شلوغی خوابگاه، مصادف شدن ماه رمضان، سر کار رفتن، شیفت های سنگین کادر درمان و… امکان جمع بندی را از ما گرفته، ما چیزی جز فرصت برای مطالعه بیشتر نمیخواهیم.
    • زهرا IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      2 0
      باید به تعویق بیفته.. حق ما نیست باید عدالت آموزشی رعایت شه، نه این که قانونی که خودشون وضع کردن رو نقض کنن
    • مخالف تعویق IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      2 1
      اشکال اینه که اصلا همه از شهریور تاریخ رو میدونستند و مدیریت مشکل های شخصی به عهده آموزش عالی نیست که بخوان یه چیز چرتی رو اینجوری انجام بدن تعویق یعنی ضرر به آدم های با برنامه و حتی ضرر به برنامه آموزش عالی
    • امیلی IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      2 0
      لطفا تعویق.... عدالت رو برقرار کنید....
    • سید سجاد IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      2 0
      🔴🔴 با سلام و احترام بر رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات جناب آقای دکتر علیرضا منادی سفیدان جناب دکتر تعداد كثيرى از دانشجويان #کنکور کارشناسی ارشد خواهان #تعويق هستند، برخی از دلایل به شرح ذیل است: كتاب ها و منابع عوض شدند و ترجمه تعداد كثيرى از آن ها در اواخر زمستان چاپ شده، با تصميمات ناگهانى كه براى باز شدن دانشگاه ها اتخاذ شده زمان زيادى صرف رفت و آمد و گرفتن خوابگاه براى دانشجويان غير بومى شده است، ضمن اينكه شرايط خوابگاه ها بسيار نامناسب است كه اين شرايط امكان جمع بندى را از ما سلب كرده، تمامى دانشجويان در همه سال ها بيشتر از ١٠ ماه و حتى ١٤ ماه زمان داشتند، آیا اين انصاف است كه تاوان عقب افتادن كنكور در ٣ سال متوالى را يكجا ما بپردازيم ؟! تعداد زيادى از كادر درمان شيفت كارى زیاد و زمان كمى براى مطالعه داشتند، ضمن اينكه همه ما درگير كرونا شديم و شيوع اوميكرون در پائیز ۱۴۰۰ بود اما متاسفانه مسئولان به هيچكدام از دلايل توجه نكرده و صرفاً از ديد كرونا آن هم فقط در بازه زمانى ٣ الی ۴ ماه اخير نگاه ميكنند! و دلایل و استدلال های منطقی بسیار دیگری که در اینجا امکان نوشتن متن بیشتر فراهم ن
    • Samira IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      3 0
      لطفا حداقل برای دو ماه هم شده کنکور ارشد رو به تعویق بندازین،لطفا ی ذره بفکر باشین،عدالت رو برقرار کنین...
    • یک مادر IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      3 0
      به فکر آینده داوطلبان باشید با آینده داوطلبان بازی نکنید حق قانونی فاصله یکسال بین دو کنکور را رعایت کنید بگذارید بچه های ما به آرزوی موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد برسند این فرصت را از بچه های ما نگیرید
    • IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
      0 0
      اگه به تعویق بیفته خوبه
    • سارا IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
      1 0
      توروخدا اگه قرار تعویق بخوره زودتر اعلام کنید ما از استرس تلف شدیم 🥺🥺
    • زهرا IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
      0 0
      تعویق کنکور ارشد یعنی اجحاف به دانشجویان با برنامه . اصلا نباید به تعویق بیفتد . از قبل اعلام زمان کنکورارشد شده بود .‌
    • Narges IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
      0 0
      خواستار تعویق آزمون هستیم ...به خدا مردیم از استرس درس های نخونده
    • رجا IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
      0 0
      امید وارم به خواسته دانشجو اهمیت داده بشه ما عید نوروز وماه رمضان رو داشتیم طبیعتا عقب افتادگی های داریم
    • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
      0 0
      ۶۰۰ هزار نفر برای آزمون ارشد امسال ثبت نام کردن تنها ۲۱ هزار نفر خواهان تعویق کنکور هستند یعنی حدود ۳.۵ درصد از کل پس انقد نگید اکثریت اکثریت
    • لیلی IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
      0 0
      خواهان تعویق کنکور ارشد هستیم. عدالت باید برقرار بشه. کنکور ارشد ۱۴۰۱ باید با فاصله ی ۱۲ ماهه با کنکور ۱۴۰۰ برگزار بشه نه ۱۰ ماهه
    • امیرحسین IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
      0 0
      والا بنظرم این دلایلی که مطرح شده برای تعویق کنکور ارشد وزارت علوم بیشتر بهانه است، مثلا عدم رعایت پروتکل های بهداشتی تو کنکور دکتری چه ربطی به تعویق کنکور ارشد داره؟ بعدشم حضوری شدن دانشگاه ها از دی ماه مطرح شده بود، نه قبل از عید که بخاطر امیکرون عقب افتاد و وزارت علوم هم دقیقا تو همون بهمن ماه اعلام کرد که با بهتر شدن شرایط قطعا دانشگاه حضوری میشه... کنکور ارشد وزارت علوم باید سر جاش برگزار بشه، ما که مسخره یه سری آدم بیکار و درس نخون و دقیقه ۹۰ نیستیم که...
    • اکرم IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
      0 0
      لطفا پیگیری کنید تا تعویق شود. نبودن فاصله ی یکسال از کنکور ارشد قبلی تا کنکور ارشد ۱۴۰۱، هم غیرقانونی و هم غیرعادلانه است.
    • محمدرسول IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
      0 0
      اینجور که تو کامنتا میبینم انگار فقط من مخالف تعویق کنکور هستم و به نظرم شرایط برای همه یکسانه و تغییر دادن تاریخ به هم زدن برنامه‌ی داوطلب و بی‌عدالتیه
    • حدیث عزیزی IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
      0 0
      سلام طبق موارد ذکر شده ما خواهان تعویق کنکور هستیم و این حق ماست که حداقل بازه زمانی یکساله تا کنکور رو داشته باشیم،لطفا به خواسته های ما توجه کنین
    • ملینا KR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
      0 0
      آقاااا هزار بار درخواست کردید نشد ول کنید بجا این که این همه وقت تون رو سر چیزی که قبول نمیکنن تلف کنید برید خوب این چند روز درس بخونید.
    • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
      0 0
      اگه قرار بر کنکور بود باید ماه ها پیش انجام میشد ادم برای زندگیش برنامه داره دبیرستانی هم که نیستیم هممون کارو زندگی داریم نمیتونم هروقت شما احساس کردی کم خوندی ۲ ماه بیشتر از زندگیمون عقب بیفتم
    • محمد IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
      0 1
      واقعا گل بگیرن مملکتو که ۲۱۰۰۰ نفر یک ماه تموم داد بزنن اقایون مسئول به این دلایل باید تعویق بخوره کم کم این مدت رو برگردونید به اردیبهشت ولی میان میگن ۱.۵ متر فاصله میزارن انقدر اوتن انقدر بدرد نخورن
    • محمد جواد IR ۰۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
      1 0
      مسولان سنجش انگار ارباب ما هستند، برای ی بار هم شده سخنان دانشجوهارو گوش کنید
    • عباسی IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
      1 0
      عالت باید رعایت بشه ما که نباید تاوان کم کاری دانشگاهها و.. را بدیم باید کنکور ارشد به تعویق بیفته .
    • النازمرادی IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
      0 0
      امیدوارم یکم واقع بینانه برخورد کنید و به تعویق نندازید اینا همش یه مشت بهونه ازسوی یک سری داوطلب بی مسولیت هست چون خیلی وقت بود که حرف از بازگشایی دانشگاه ها بود هیچی یهویی نبود همش بهونه میارن...پس تکلیف مایی که خوندیم و اماده ایم چی میشه
    • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
      0 0
      ما خواستار تعویقیم و خواستار عدالت لطفا صدای ما را برسانید مسئولین اصلا پاسخگو نیستند
    • زهرا IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
      1 0
      مسئولین در خواب خوش هستند ما الکی داریم زجه میزنیم گوش شنوایی وجود نداره
    • فاطمه GB ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
      1 0
      ما با دلایل قانونی و منطقی داریم درخواستمون رو مطرح میکنیم ، اگر دلایل مارو قبول ندارن لطفا دلیل عادلانه و محکم برای رد کردنش مطرح کنند بدون درک کردن شرایط و اوضاع ما تصمیم میگیرن و ما تا چیزی میگیم میگن ما پارسال بخاطر کرونا تعویق دادیم الان دیگه کرونا شرایط مساعدی داره در صورتی که اگه یه مقایسه ساده بکنیم شرایط امسال و سال قبل رو میبینیم که پارسال فقط کرونا بود که اونم بچه ها تمام وقت توی خونه بودن و راحت میتونستن مطالعه داشته باشن و چهارده ماهم فرصت داشتن، اما امسال فقط نه ماه فرصت داشتیم، منابع مطالعاتی کنکور که هر سال آبان ماه وارد بازار میشد پارسال دی چاپ و وارد بازار شد، ولی بازم ما با شرایط مشکلی نداشتیم تا اینکه دانشگاه هارو هم یهویی باز کردن و ما ترم اخریا موندیم با حدودا بیست تا بیست و چهار واحد درس تخصصی که بینشون قطعا چند واحد درس عملی و پروژه هم هست،کلاس های فشرده دانشگاهی که یهو اساتید تصمیم گرفتن توی دوماه دوسال گذشته رو جبران کنن و کلی میانترم و زمان گذاشتن برای تکمیل پروژه و....، از طرف دیگه حتی هنوز منابع درسی کامل تدریس نشدن، الان ما موندیم سرگردون که چه کنیم
    • سمیه IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
      1 0
      ماخواهان تعویق هستیم طبق دلایل ذکر شده در متن و برابری حقوق
    • توحید صالحی IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
      0 0
      تا وقتی غیر حضوری بود تو خونه به صورت مجازی تو کلاسها شرکت میکردم ولی باز شدن غیر منتظره دانشگاها باعث شد کرونا بگیرم با اینکه سه دوزش رو زده بودم ۲۰ روزه حالم اصلا خوب نیست یعنی مسولی که اونا نشسته و تصمیم میگیره این جور چیزا رو درک نمیکنه کی میخواد جواب گو باشه؟؟؟
    • IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      0 0
      بجای این کارها درس بخونید
    • پری IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      0 0
      واقعا بی عدالتیه اگه تعویق نخوره
    • م IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      1 0
      کجاست عدالت علی اینا که بزرگترین دارایی ما (زمان) رو از خودمون گرفتند خدا هم جای حق نشسته ببینم چه می‌کند با مدیران بی خرد
    • امیلی IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      0 0
      لطفا کنکور ارشد رو تعویق بندازید.... لطفاً اهمیت بدهید عدالت عدالت عدالت و تعویق تعویق تعویق....
    • Fayemeh IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
      0 0
      تعویق آزمون ارشد ۱۴۰۱
    • لیلا خمیس آبادی IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
      0 0
      باید تعویق بیافته بخاطر تمام دلایل معلوم و واضحی ک براتون اهمیت نداره