تساوی استقلال و سپاهان به سود پرسپولیس/ ادامه شکست ناپذیری آبی پوشان

در مهم ترین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر، آبی ها پایتخت و طلایی پوشان اصفهان به تساوی رضایت دادند.


به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم سپاهان و استقلال در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گل‌های این بازی را محمد دانشگر در دقیقه ۶ برای استقلال و ولسیانی در دقیقه ۱۳ برای سپاهان به ثمر رساندند.

با این نتیجه استقلال با ۵۷ امتیاز در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر باقی ماند و سپاهان با ۴۶ امتیاز در جایگاه سوم جدول ایستاد.

تیم داوری: موعود بنیادی‌، علی میرزابیگی، فرهاد مروجی

ترکیب سپاهان

رشید مظاهری , محمدرضا حسینی , سروش رفیعی , فرشاد احمدزاده , شهریار مغانلو , محمد نژادمهدی , گئورگی گولسیانی , دانیال اسماعیلی فر , امید نورافکن , محمد کریمی , جلال علی محمدی

ترکیب استقلال

سید حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، محمد دانشگر، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس،   صالح حردانی، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا و رودی ژستد

کارت زرد:

 سیدحسین حسینی (13)

جلال علی محمدی (39)

شهریار مغانلو (60)

محمد کریمی (63)

گئورگی گولیسانی (80)

فرشاد احمدزاده (82)

کارت قرمز:

شرح گل‌ها:

سپاهان صفر – استقلال یک (دقیقه 6: محمد دانشگر): کرنر کوتاه آبی ها با پاس مهدی پور به حسین زاده همراه شد. این بازیکن نیز پاسش را به جعفر سلمانی داد که ارسال دقیق این بازیکن با پای چپ به محمد دانشگر رسید و ضربه سر مدافع پیش تاخته آبی ها دور از دستان مظاهری وارد دروازه شد و گل نخست بازی اینگونه به ثمر رسید.

سپاهان یک – استقلال یک (دقیقه 14: گئورگی گولیسانی): حرکت تند و تیز محمدرضا حسینی و فرار از عمق خط دفاعی، او را با دروازه استقلال در موقعیت تک به تک قرار داد که این بازیکن پس از عبور از سیدحسین حسینی، با خطای سنگربان آبی ها متوقف شد که موعود بنیادی فر بلافاصله به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید. گولسیانی نیز برخلاف حرکت حسینی این توپ را به گل تبدیل کرد

لحظات حساس:

دقیقه 4: ارسال سروش رفیعی به تیر دوم رسید که محمدرضا حسینی بالاتر از جعفر سلمانی ضربه سرش را زد که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 16: شوت راه دور شهریار مغانلو با فاصله زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 27: سپاهان صاحب موقعیت خوبی شد که شوت کریمی با برخورد به روزبه چشمی برگشت داده شد.

دقیقه 28: روی اشتباه بازیکنان استقلال، محمدرضا حسینی از سمت راست صاحب توپ شد که ارسال زمینی او از همه بازیکنان عبور کرد. حسینی نیز قصد داشت با تکل روی توپ اثر بگذارد که توپ از او نیز رد شد.

دقیقه 42: ارسال مهدی پور به روی دروازه به یامگا برخورد کرد و مظاهری به راحتی توپ را مهار کرد.
دقیقه 44: شوت راه دور نورافکن با فاصله زیادی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 49: یک فرصت برای استقلال از سمت راست به دست آمد که ارسال حردانی از مقابل یامگا عبور کرد و با عبور از خط عرضی به بیرون رفت.

دقیقه 55: یک فرصت استثنایی برای مهاجم خارجی استقلال در دهانه دروازه به دست آمد. ارسال صالح حردانی از سمت راست به دانیال اسماعیلی فر رسید. در حالیکه این بازیکن قصد داشت با سینه توپ را به مظاهری بسپارد، اما ژستد بلافاصله صاحب توپ شد و ضربه محکمش را به سمت دروازه زد که نژاد مهدی با تکلی فوق العاده در دهانه دروازه، تیمش را از یک گل حتمی نجات داد.

دقیقه 59: ارسال کرنر سروش رفیعی در دهانه دروازه به شهریار مغانلو رسید و ضربه سر این بازیکن به شکل فوق العاده خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 76: حرکت انفرادی و زیبای نورافکن و یک و دوی او با یار همدسته، منجر به ایجاد فرصت خوبی برای این بازیکن شد که شوت محکم او پس از برخورد به عارف غلامی برگشت داده شد. در این صحنه سپاهانی ها اعتقاد به خطای هند پنالتی داشتند.

دقیقه 77: شوت محکم و روی زمین امید نورافکن با فاصله بسیار کمی از کنار تیرک دروازه استقلال به بیرون رفت

کد خبر: 1139208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =