جزئیات هفته‌ خوابگاه‌های دانشجویی در دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد

هفته خوابگاه‌های دانشجویی با شعار خوابگاه دانشجویی؛ مشارکت اجتماعی و سلامت جمعی در تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی در روزهای ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جعفر سلیمانی رئیس اداره رفاهی دانشجویان اداره کل دانشجویی وزارت بهداشت اظهار کرد: برنامه‌های متنوع و پرنشاطی برای دانشجویان در این هفته در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت خوابگاه‌های دانشجویی به عنوان خانه دوم دانشجویان که اثر مهم و به سزایی در علم آموزی و نیز شکل‌گیری رفتارهای اجتماعی دارد، با برنامه ریزی‌های انجام شده به دنبال توجه بیشتر به دانشجویان ساکن در خوابگاه‌های دانشجویی هستیم.

سلیمانی در خصوص برنامه‌های تعیین شده در هفته خوابگاه‌ها گفت: عناوین روزها به گونه‌ای انتخاب شده است که نوآورانه و خلاقانه باشد و با ایجاد فضای با نشاط و رقابت سالم در بین دانشجویان، قابلیت اجرا داشته باشد.

وی با اشاره به شعار روزهای هفته خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی گفت: برای هر روز از هفته خوابگاه‌ها عناوینی در نظر گرفته شده که بر اساس آن برنامه‌هایی در خوابگاه‌های دانشجویی خواهیم داشت.

رئیس اداره رفاهی دانشجویان اداره کل دانشجویی وزارت بهداشت گفت: شنبه ۲۴ اردیبهشت «امیدآفرینی و تاب‌آوری اجتماعی در پسا کرونا»، یکشنبه ۲۵ اردیبهشت «همه با هم ورزش و تندرستی»، دوشنبه ۲۶ اردیبهشت «تنوع فرهنگی و مشارکت اجتماعی»، سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت «سلامت جمعی و تغذیه سال»، چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت «مشارکت خیرین و ساخت خوابگاه‌ها»، پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت «اوقات فراغت، خودباوری و خودسازی» و جمعه ۳۰ اردیبهشت «مهارت‌ محوری و سبک زندگی اسلامی ایرانی» نامگذاری شده است.

هرساله در اردیبهشت ماه به منظور تمرکز و توجه بیشتر به مسائل و مشکلات خوابگاه‌های دانشجویی، ارتقای کیفیت زندگی و ایجاد فضای نشاط و شادکامی در بین دانشجویان، از سوی معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت شعار هفته خوابگاه‌های دانشجویی تعیین و با برنامه‌ریزی، تلاش در ارایه برنامه‌های ماتنوع و مناسب برای دانشجویان خوابگاهی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1140194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =