نکونام: شرایط فوتبال ما اسفناک است

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اعتقاد دارد، تیمش برای رسیدن به موفقیت، باید اشتباهات حداقلی داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: می‌دانیم با تیمی بازی داریم که سازماندهی و شکل دفاعی خوبی دارد و نفوذ و عبور از این تیم سخت است، اما سعی می‌کنیم این اتفاق را رقم بزنیم و باید مثل تمام بازی‌ها با تمرکز کار کنیم.

بیشتر بخوانید

 تغییر ساعت یکی از دیدارهای لیگ برتر فوتبال

وی افزود: برای رسیدن به موفقیت، باید اشتباهات حداقلی داشته باشیم و با تمرکز بالا، حداکثر امتیاز را بگیریم. ما فوتبال حرفه‌ای بازی می‌کنیم، اما دو روز قبل تیم سایپا با شهرداری بوشهر در زمین پاس قوامین بازی کرده است. روز قبلش هم در همین زمین تمرین کرده بود. امروز نیز نساجی و هوادار در ورزشگاه پاس قوامین بازی می‌کنند و فردا بازی ما با پیکان در همین ورزشگاه برگزار خواهد شد. نمی‌دانم این فوتبال حرفه‌ای است یا نه، اما فقط دم از حرفه‌ای بودن می‌زنیم و شرایطی که در فوتبال ماست، واقعاً اسفناک است. وضعیت این فوتبال هر روز بدتر می‌شود و شرایط را برای‌مان، سخت می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد درباره عدم حضورش در نشست خبری، توضیح داد: نتوانستم در نشست خبری شرکت کنم و تا زمانی که یک سازماندهی و برنامه‌ریزی درست و حسابی نباشد، این اتفاقات رخ می‌دهد. ما از گرد و غبار اهواز جدا شدیم و به تهران آمدیم و امروز در تهران تمرین کردیم. اینجا همانطور که زمین مسابقه نیست، زمین تمرین هم نداشتیم. امروز به لطف دوستان ساعت 10 صبح توانستیم یک زمین تمرین بگیریم و تمرین کنیم تا برای بازی فردا آماده شویم. تیم من هر جایی که تمرین داشته باشد، بخواهم برای کنفرانس خبری به سازمان لیگ بروم و برگردم، سه چهار ساعت برنامه فوتبالی‌مان عقب می‌افتد.

نکونام یادآور شد: به خبرنگاران بی‌احترامی نمی‌کنم و عادت به این کار ندارم، اما سازمان لیگ باید یک برنامه‌ریزی درست داشته باشد. باید مثل تمام دنیا برای نشست خبری برنامه‌ریزی کنیم و هر تیمی در شهر خودش، نشست خبری برگزار کند و تمام رسانه‌ها نیز نماینده دارند و می‌توانند در نشست خبری شرکت کنند. از تمام مربیان بپرسید که آیا در کنفرانس خبری اهواز شرکت کرده‌اند؟ خیر، چون همه آنها برنامه و تمرین دارند و فقط اگر تمرین و کار نداشته باشند، در کنفرانس خبری شرکت می‌کنند. من هم وظیفه‌ام است این کار را انجام دهم و امیدوارم برنامه فوتبال ما طوری باشد که همه به سمت حرفه‌ای بودن قدم بردارند و ما هم که حرفه‌ای هستیم، در این راه کمک کنیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1141051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =