پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان به کجا رسید؟

معاون پرستاری وزیر بهداشت در خصوص پرداخت فوق العاده خاص،گفت:‌ وزارت بهداشت با اصل این موضوع موافق است و بار مالی آن پیش بینی و در خواست آن به سازمان برنامه و بودجه اعلام شده و در صورت تصویب مجلس می‌تواند عملیاتی شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، عباس عبادی، معاون پرستاری وزیر بهداشت درباره «پرداخت فوق العاده خاص کادر درمان»، بیان داشت:‌ در خصوص فوق العاده خاص، دو نوبت درخواست شده و مجموعه وزارت بهداشت با اصل این موضوع موافق هستند.

وی ادامه داد:‌بار مالی آن پیش بینی شده و در خواست آن به سازمان برنامه و بودجه و سایر بخشها حتی ستاد ملی مقابله با کرونا  از سال قبل اعلام شده و در صورت تصویب مجلس و سایر نهادهای تصمیم گیرنده، می‌تواند عملیاتی شود.

معاون پرستاری وزیر بهداشت درباره «تفاوت بین فوق العاده ویژه و فوق العاده خاص»، افزود:‌بله، تفاوت وجود دارد. فوق الاده ویژه بسته به مشاغل متفاوت است؛ مثلا در دوران کرونا فوق‌العاده اضافه شد و در اواخر سال 98، 50 درصد به برخی ضرائب تحت فوق العاده اضافه شد .

عبادی اضافه کرد: در هفته گذشته نیز این موضوع برای همکاران ما در سازمان تامین اجتماعی مصوب شد تا از این جهت با وزارت بهداشت همسان سازی باشد.

وی متذکر شد:‌ فوق العاده خاص ضریب دیگری است که مربوط به سال 1390 است و برای پزشکانی است که در سازمان پزشکی قانونی کار می‌کردند اختصاص داده شده است.

معاون پرستاری وزیر بهداشت خاطرنشان کرد:‌برخی سازمانها این را به کارکنان خود تسری دادند و همکاران نظام سلامت نیز این را مطالبه داشتند که اضافه شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1141744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =