دست کش طلایی فصل به سید استقلال رسید

سید حسین حسینی با ۱۶ کلین شیت در مسابقات لیگ برتر عنوان بهترین دروازه بان لیگ بیست و یکم را از آن خود کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز هفته بیست و نهم لیگ برتر در لیگ بیست ویکم با لغو شش بازی به دلیل آلودگی هوا در شهرهای جنوبی و تهران لغو شد و تنها دو بازی در اصفهان و رفسنجان برگزار شد که در پایان ذوب آهن و نساجی قائمشهر به تساوی بدون گل رسیدند و استقلال که تنها تیم بدون باخت لیگ بیست و یکم بود با نتیجه ۲بر۰ توانست میزبان خود را شکست دهد تا یک هفته مانده به پایان بازیها تنها خط تیره جدول هنوز باقیمانده باشد و آن بی شکستی استقلال باشد. 

استقلال در حالی به مصاف  مس رفسنجان رفت که تنها تیمی که نیم فصل اول توانسته بود دو گل به تیم قهرمان بزند همین تیم مس رفسنجان است که با شروع بازی تا پایان نیمه اول بازی که چند بار اشتباه خط دفاعی استقلال نیز بی تاثیر نبود که اگر درخشش سید حسین حسینی دروازه بان آماده این فصل استقلال در لیگ برتر نبود شاید نتیجه بازی در نیمه اول حتما با گل همراه بود.

"چرایی پیشرفت سید در این فصل"

سید حسین حسینی از قدیمی ترین بازیکنان استقلال است که در آخرین قهرمانی استقلال در سال ۱۳۹۲ به کاپیتانی فرهاد مجیدی سرمربی حال استقلال نیز حضور داشت و از آخر فصل گذشته کم کم به ترکیب اصلی استقلال رسید و توانست نظر مساعد فرهاد مجیدی را جلب نماید و اول فصل که فصل تمدید قراردادها بود تا رفتن از استقلال پیش رفت اما در چرخشی از بیانیه خداحافظی خود با استقلال با قراردادی دو ساله در استقلال ماند و با جذب رضایی جوان و مظاهری باتجربه حضور سه دروازه بان آماده در استقلال برای فیکس شدن فقط آماده بودن و اعتماد سرمربی مهم بود که حسینی از اول فصل و بازی با الهلال در دروازه ایستاد و با شروع فصل در هر بازی آمادگی خود را به رخ می کشید.

استقلال در فصل بیست و یکم بیش از آن که به خاطر شرایط هجومی صدرنشین و در آستانه قهرمانی باشد بیشتر به خاطر دروازه بان مطمئن و خط دفاع مستحکم موفق بوده است.
سید حسین حسینی در ۲۴ بازی که برای استقلال انجام داده ۱۶ بازی کلین شیت کرده و فقط ۹ گل خورده است. 
سید حسین حسینی در این فصل باتجربه و آرامش خود بارها در نقش یک کاپیتان و لیدر تیم را رهبری کردی و در مواقعی که دفاع جا می ماند با خروج از دروازه مثل یک دفاع آخر توپ ها را دفع و یا جمع میکرد و در این بین نباید از نقش سازنده مربی دروازه بان های استقلال بهزاد غلامپور نیز گذشت و هر روز هر دروازه بانی در درون دروازه قرار می گرفت با خیال راحت از دروازه بان که بسیار آماده است بازی را پیگیری می کردیم.

بنابراین در پایان فصل سید حسین حسینی 
 با ۱۶ کلین شیت در مسابقات لیگ برتر عنوان بهترین دروازه بان لیگ بیست و یکم را از آن خود کرد. این بازیکن در بازی با مس رفسنجان با بسته نگه داشتن دروازه تیمش فاصله خود را با حسین پورحمیدی دروازه بان آلومینیوم بیشتر کرد تا این عنوان به دروازه بان استقلال برسد.

حسینی در پایان مسابقات لیگ دستکش طلا را از مسئولان سازمان لیگ در مراسم بهترین های لیگ دریافت خواهد کرد.

محسن بهره دار

کد خبر: 1141830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =