سرای نوآوری شیشه و سرامیک در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد راه اندازی می شود

تفاهم‌نامه راه‌اندازی سرای نوآوری مشترک با عنوای سرای نوآوری «سنگ‌ها، کانی‌ها، شیشه و صنایع مرتبط» میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد و گروه کارخانجات مقصود با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی منعقد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، تفاهم‌نامه راه‌اندازی سرای نوآوری مشترک با عنوای سرای نوآوری «سنگ‌ها، کانی‌ها، شیشه و صنایع مرتبط» میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد و گروه کارخانجات مقصود با حضور محمد مهدی طهرانچی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی منعقد شد.در بازدید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با هیات همراه از کارخانجات چینی مقصود مشهد، تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و گروه کارخانجات مقصود با هدف راه اندازی سرای نوآوری شیشه و سرامیک، ایجاد دانشکده مهارت و کارآفرینی، اجرای طرح پویش اشتغال و تدوین نظام موضوعات صنعت سرامیک، چینی و شیشه در قالب طرح پایش با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و محسن مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌رضوی و مشهد به امضا رسید.
 طهرانچی در این بازدید عنوان کرد: درک شرایط و تغییرات، منجر به حیات صنعت می‌شود. امروز دانشگاه و صنعت سرپا نمی‌ماند مگر اینکه دانش و فناوری با هم پیوند داشته باشند.
در این جلسه مقرر شد نظام موضوعات شیشه و سرامیک در قالب طرح پایش و طرح پویش اشتغال در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی اجرایی شود.
پیگیری راه‌اندازی سرای نوآوری با همکاری مشترک طرفین، تخصیص ظرفیت‌های آزمایشگاهی، کارگاهی و نیروی انسانی متخصص و شناسایی و پرورش طرح‌های خلاق و حمایت از کسب و کارهای نوپا در زمینه کانی‌ها و شیشه و فراهم کردن فضا و تجهیز سرای نوآوری به منظور راه‌اندازی شتاب‌دهنده، استقرار واحدها، فناور و فعال‌سازی صنایع تبدیلی با استفاده از توانمندی‌های طرفین و  جلب مشارکت سایر کارخانجات مرتبط استان از سایر اهداف این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1144710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =