نگاهی به آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا دوشنبه ۱۳ تیر

با باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی در لیگ‌های فوتبال اروپا خبرهای گوناگونی درباره بازیکنان شاغل در این لیگ‌ها منتشر می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پنجره نقل و انتقالات فوتبال اروپا از روز جمعه اول جولای به طور رسمی در لیگ‌های معتبر فوتبال اروپا از جمله لیگ برتر، سری آ و لالیگا باز شده و خبرهای تاییده شده و شایعاتی زیادی درباره بازیکنان در رسانه‌ها منتشر می‌شود.

در این گزارش به مهمترین اخبار و گمانه زنی‌های مربوط به نقل و انتقالات بازیکنان اشاره می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایران یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱

فیرمینو آماده گفت و گو در مورد آینده خود است

روبرتو فیرمینو بازیکن لیورپول در آخرین سال قرارداد خود با لیورپول است و ساندی میرر می‌گوید که او با سران باشگاه جلسه‌ای خواهد داشت تا در مورد آینده خود صحبت کند.

چلسی در تعقیب دی لیخت

به گزارش CBS Sports، چلسی به طور جدی در تعقیب ماتییس دی لیخت مدافع یوونتوس هستند.

آبی‌ها بر این باورند که می‌توانند بازیکن ملی پوش هلندی را با قیمتی در حدود ۶۰ تا ۶۵ میلیون پوند (۷۹ میلیون دلار) جذب کنند، بدون اینکه در این مرحله معاوضه‌ای شامل جورجینیو در نظر گرفته شود.

سارابیا در پی اس جی می‌ماند

پابلو سارابیا پس از حضور قرضی فصل گذشته در اسپورتینگ، به پاری سن ژرمن برمی گردد. AS می‌گوید او در فصل آینده بخشی از برنامه‌های قهرمان فرانسه خواهد بود.

یوونتوس و زانیولو به توافق رسیدند

به گزارش Tuttosport، یوونتوس با نیکولو زانیولو بازیکن رم به توافق رسیده است.حالا بانوی پیر باید بر سر مبلغی با آ اس رم به توافق برسد.

رن و بارسلونا در مورد اومتیتی مذاکره کردند

بارسلونا و رن در حال مذاکره بر سر مبلغ انتقال قرضی ساموئل اومتیتی به لیگ ۱ فرانسه هستند. در روزهای اخیر مذاکرات شدت گرفته است.

براردی مد نظر آث میلان است

طبق گزارش گاتزتا دلو اسپورت، دومنیکو براردی مورد توجه آث میلان قرار گرفته است. وینگر ۲۷ ساله ایتالیایی ساسولو بازیکنی است که قهرمان سری آ مدتی است به دنبال خرید او است.

تلاش یوونتوس برای جذب کولیبالی

طبق گزارش La Stampa، یوونتوس برای جذب کولیبالی، مدافع میانی ناپولی تلاش می‌کند.یک سال از قرارداد این مدافع باقی مانده است و ناپولی مایل است با فروش او پولی به دست آورد.

برناردو سیلوا با انتقال بارسلونا موافقت کرد

به گزارش اسپورت، هافبک منچسترسیتی برای انتقال به بارسلونا چراغ سبز نشان داده است.

مدتی است که گمانه زنی‌ها درباره انتقال این بازیکن ملی پوش پرتغالی به نیوکمپ مطرح شده است و سال ۲۰۲۲ می‌تواند سالی باشد که غول‌های لالیگا در نهایت این بازیکن را جذب کنند.

پوگبا و دی ماریا در آستانه امضای قرارداد با یوونتوس هستند

به نظر می‌رسد ورود پل پوگبا و آنخل دی ماریا به تورین قریب الوقوع است. فابریتزیو رومانو، کارشناس بازار نقل و انتقالات، ادعا می‌کند که این انتقال نزدیک به نهایی شدن است.

تماس منچستریونایتد و آرسنال با دیبالا

 به گزارش FCInterNews، منچستریونایتد و آرسنال هر دو با نمایندگان پائولو دیبالا تماس گرفته اند تا در مورد علاقه احتمالی او برای انتقال به انگلیس پرس و جو کنند.

مهاجم آرژانتینی که یوونتوس را به عنوان بازیکن آزاد ترک کرده است، به شدت مورد توجه اینتر قرار گرفته است، اما ممکن است از لیگ برتر سر در بیاورد.

نبرد در منچستر بر سر گنابری

گنابری نام دیگری در بازار نقل و انتقالات تابستانی است. مهاجمی که پیشنهاد تمدید بایرن مونیخ را رد کرد، ممکن است در پنجره نقل و انتقالات این باشگاه آلمانی را ترک کند.

یک سال از قرارداد گنابری باقی مانده است و بایرن اگر نتواند قراردادش را تمدید کند، حاضر است پیشنهادی حدود ۴۰ میلیون یورو را برای او بپذیرد. طبق ادعای مطبوعات انگلیسی منچسترسیتی و منچستریونایتد علاقمند به جذب این بازیکن هستند.

تاتنهام، اورتون و نیوکاسل برای لینگارد می‌جنگند

میرر ادعا می‌کند که تاتنهام، اورتون و نیوکاسل برای جذب جسی لینگارد، هافبک ملی پوش انگلیس رقابت می‌کنند.
لینگارد منچستریونایتد را به عنوان بازیکن آزاد ترک کرده است.

بارسا به جذب آلونسو نزدیک شد

اسپورت مدعی شده است که بارسلونا به توافقی برای جذب مارکوس آلونسو، مدافع کناری چلسی نزدیک شده است.

انتظار می‌رود مدافع چپ ملی پوش اسپانیایی با قراردادی به ارزش حدود ۱۰ میلیون یورو (۹ میلیون پوند/۱۰ میلیون دلار) در تابستان امسال به کشورش بازگردد.

آماده باش چلسی برای خرید  کریستیانو

کریستیانو رونالدو می‌خواهد منچستریونایتد را ترک کند و طبق گزارش سان، چلسی مایل به خرید او است. آبی‌ها به دنبال مهاجمی برای پرکردن جای خالی روملو لوکاکو هستند که به اینتر برگشته است.

این روزنامه انگلیسی همچنین به ملاقات اخیر بوهلی، مالک چلسی و خورخه مندس، مدیر برنامه‌های رونالدو اشاره کرده است.

میلان به دنبال آسنسیو است

آث میلان تلاش خود را برای خرید مارکو آسنسیو از رئال مادرید افزایش داده است، میلان نیوز گزارش می‌دهد که تماس جدیدی با بلانکوس‌ها برقرار شده است.

وینگر ملی پوش اسپانیایی همچنین به آرسنال و لیورپول لینک شده است، اما او ممکن است به قهرمان فعلی سری آ بپیوندد.

پیشنهاد شفاهی منچستریونایتد به اریکسن

به گزارش دیلی استار، منچستریونایتد یک پیشنهاد شفاهی به کریستین اریکسن ارائه کرده است.

بازیساز دانمارکی پس از پایان قرارداد کوتاه مدتش با برنتفورد بازیکن آزاد است و پس از چندین سال حضور در رادار شیاطین سرخ همچنان مورد علاقه آن‌ها است.

PSV به دنبال بازگرداندن واینالدوم است

انتقال جورجینیو واینالدوم از لیورپول به پاری سن ژرمن طبق برنامه ریزی انجام نشد و او ممکن است پس از تنها ۱۲ ماه حضور در فرانسه این کشور را ترک کند.

گفته می‌شود PSV مشتاق جذب مجدد این بازیکنی است که خوب می‌شناسد و آیندهوون داگبلاد گزارش می‌دهد که این تیم در حال بررسی امکان بازگرداندن ملی پوش هلندی به کشورش است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1146484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =