سیلوا به بارسلونا می‌رود؟

هافبک پرتغالی منچسترسیتی اعلام کرد که می‌خواهد قدمی برای امضای قرارداد با بارسلونا بردارد و این موضوع را با گواردیولا مطرح کرده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، باشگاه بارسلونا به دلیل شرایط اقتصادی نامناسبی که دارد به خوبی می داند که خرید «برناردو سیلوا» و متقاعد کردن منچسترسیتی اصلا آسان نخواهد بود اما این موضوع که هافبک پرتغالی خود قدم برداشته و بله را گفته است، باعث شده توپ در زمین بارسا انداخته شود.

بیشتر بخوانید:

کدام بازیکنان در فهرست فروش باشگاه بارسلونا قرار دارند؟

سیلوا که مهره کلیدی برای پپ گواردیولا محسوب می‌شود، به «خورخه مندس» ایجنت خود، اتمام حجت کرده که می‌خواهد فصل آینده برای بارسلونا بازی کند. اما مشکلات زیادی وجود دارد که سیلوا باید بر آن‌ها غلبه کند از جمله اینکه قرارداد او در سال ۲۰۲۵ با منچستر به پایان می‌رسد و  توانسته در آخرین فصل ۵۰ بازی رسمی انجام دهد که در آنها ۱۳ گل به ثمر رسانده و ۷ پاس گل داده است.

به همین دلیل منچسترسیتی برای وی مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو می‌خواهد این در حال است که پیشنهاد بارسلونا ۴۰ میلیون یورور است. به همین دلیل به نظر نمی‌رسد قرارداد نقل و انتقال سیلوا به زودی بسته شود. هر چند نقطه عطفی وجود دارد و آن هم درآمد حاصل از فروش فرنکی دی یونگ است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1146530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =