علی دایی سرمربیگری تیم ملی فوتبال را رد کرد

علی دایی پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی فوتبال کشورمان را رد کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علی دایی، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران پیشنهاد نشستن دوباره روی نیمکت این تیم را در جام جهانی ۲۰۲۲ را رد کرد و حالا مسئولان فدراسیون باید به بررسی سایر گزینه ها ادامه دهند.

تیم ملی فوتبال ایران که با هدایت دراگان اسکوچیچ صعود زودهنگامی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر داشت روزهای پر آشوبی را پشت سر می گذارد، این آشوب ها از دل انقاد از سرمربی کرواتی آغاز شد و در پی شایعات اخراج او شدت گرفت تا به وزارت ورزش، مجلس، فدراسیون فوتبال و نیمکت تیم ملی رسید و باعث دو دستگی بازیکنان شد.

بیشتر بخوانید:

واکنش اسکوچیچ به حواشی اخیر تیم ملی فوتبال

تیم ملی ایران در روزهایی که فاصله کوتاهی با جام جهانی دارد هنوز اردوی درخوری برگزار نکرده و حتی نتوانسته با تیم های آفریقایی به امضای قرارداد برای برگزاری دیدار تدارکاتی برسد و اکنون یک هرج و مرج دیگر را تجربه می کند و فدراسیون فوتبال که به تازگی عزل رئیس را از سرگذرانده هنوز درگیر حل اختلافات داخلی است.

به دنبال این اتفاقات چندین گزینه مانند علی دایی، جواد نکونام، امیر قلعه‌نویی، برانکو و کی روش برای نشستن بر نیمکت سرمربیگری مطرح شد.

درحالی که پیروزی و صعود تاریخ ساز عطایی در لیگ ملت های والیبال نظرات را به سمت جذب مربی ایرانی جلب کرده، علیدایی پیشنهاد هدایت تیم ملی را رد کرد و حالا فدراسیون باید دست به دامن گزینه هایی دیگری شود که اتفاق نظری روی آن ها وجود ندارد و احتمال بازگشتشان داد بسیاری را به آسمان بلند کرده است.

کی روش گزینه ای است که از سوی چند تن از ملی پوشان، وزارت ورزش و مجلس پیشنهاد شده اما فدراسیون فوتبال هنوز با او یک دل نیست و پیدر پی مذاکره با او را تکذیب می کند.

منبع: مهر

کد خبر: 1147221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمد IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      0 0
      علی دایی چه فهمی از مربیگری داره کجا دوره دیده و چه مدرکی داره همینطور تیم را به هر کسی نمیشه سپرد ، مگر مربی فعلی تیم ملی را از حذف شدن نجات نداد ، قبل از سعود در حال حذف بودیم چهار بازی مانده را با برد و نتایج خوب به پایان رساند.