فیلم موقعیت مهدی با ۷۵ درصد تخفیف اکران خواهد شد

طرح جدید اکران آنلاین فیلم‌های سینمایی روز ایران و حمایت از آثار شاخص، از فردا با فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» محصول مرکز سیمافیلم آغاز می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، طرح جدید اکران آنلاین فیلم‌های سینمایی روز ایران و حمایت از آثار شاخص، با فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» با موضوع زندگی شهید مهدی باکری آغاز می‌شود.

در این طرح، فیلم‌های سینمایی روز ایران می‌توانند به منظور رفع انحصار در اکران آنلاین، از ظرفیت بیش از ۲۰ میلیون کاربر سایت و اپلیکیشن تلوبیون استفاده کنند.

صاحبان آثار می‌توانند فیلم‌های سینمایی اکران نشده را در این طرح ثبت کرده و به اکران آنلاین آثار خود بپردازند.

در نخستین گام، فیلم «موقعیت مهدی» که با اکران موفق در سینماهای سراسر کشور و فروش ۱۴ میلیارد تومانی، به عنوان پرفروش‌ترین فیلم حوزه دفاع مقدس مطرح شده، به مناسبت عید سعید غدیر خم از صبح دوشنبه ۲۷ تیر ماه به صورت آنلاین در تلوبیون اکران خواهد شد.

موقعیت مهدی به نویسندگی و کارگردانی هادی حجازی فر و با تهیه‌کنندگی حبیب‌الله والی‌نژاد، سال ۱۴۰۰ ساخته شد و در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر، در ۱۴ رشته نامزد شد و پنج سیمرغ بلورین از جمله سیمرغ بهترین فیلم را کسب کرد.

همچنین هادی حجازی‌فر سیمرغ بهترین کارگردانِ فیلم اولی، مسعود سخاوت‌دوست سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن، مسیح حدپورسراج سیمرغ بلورین بهترین صدابرداری و ایمان کرمیان سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌های ویژه میدانی را برای این فیلم به دست آوردند. موقعیت مهدی همچنین تندیس جایزه سینمایی ققنوس ۱۴۰۰ را کسب کرد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده مهدی باکری فرمانده لشکر ۳۱ عاشورا از برادر کوچک‌ترش حمید می‌خواهد علی‌رغم مشکلاتی که برایش پیش آمده به منطقه برگردد و در کنار او باشد. حمید می‌پذیرد و همراه می‌شود. حالا بعد از عملیات خیبر، مهدی باید تنها به خانه برگردد. این روایت در 6 پرده تصویر شده ‌است.

هادی حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید حجازی‌فر، معصومه ربانی‌نیا، وحید آقاپور و روح‌الله زمانی بازیگران اصلی و ابراهیم امینی به همراه هادی حجازی‌فر نویسندگان موقعیت مهدی هستند.  

انتهای پیام/

کد خبر: 1147961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =