یک ریال هم وارد صندوق ملی مسکن نشده است

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی گفت: ۳۰ هزار میلیارد تومان برای صندوق ملی مسکن منابع مصوب شد اما تا امروز یک ریال هم وارد صندوق ملی مسکن نشده است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، علی اصغرخانی با اشاره به اینکه بودجه اشتغالزایی در سال ۱۴۰۰ اختصاص نیافته است، اظهار کرد: در زمان بررسی بودجه سنواتی 1400 و 1401منابع خوبی برای اشتغالزایی استان ها در نظر گرفتیم اما متاسفانه این بودجه اختصاص نیافته است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: با این حال وقتی از همکاران در مجلس نیز سوال می کنیم آنها هم همین گلایه مندی را دارند و تاکید دارند که در این بخش بسیار بسیار ضعیف شده اند و منابع یارانه ها در جای دیگری هزینه شده که این موضوع حائز اشکال است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دوستان ما در مجلس تاکید دارند که منابعی که باید در بخش اشتغالزایی هزینه می شد متاسفانه در جای دیگری هزینه شده است.

وی با بیان اینکه حتما باید دیوان محاسبات این موضوع را بررسی کند، اظهار کرد: یکی از کارهای اصلی دیوان محاسبات این است که ببیند بودجه در جای اصلی خود هزینه می شود و یا خیر؟ بنابراین ضرورت دارد دیوان در این بخش گزارشی ارائه دهد تا براساس آن گزارش برخورد لازم صورت گیرد.

این نماینده مجلس اظهار کرد: تمام موارد مبنی بر تخصیص بودجه اشتغالزایی در بودجه آورده شده است و انتظار داریم دیوان محاسبات منابعی که در بودجه برای اشتغالزایی در نظر گرفته شده را پیگیری کند و گزارش لازم را به مجلس شورای اسلامی ارائه دهد.

وی تاکید کرد: متاسفانه با سپری شدن چند ماه از سال ۱۴۰۱ هنوز بودجه اشتغالزایی استان ها اختصاص پیدا نکرده است.

این نماینده مجلس با اشاره به اعتبارات صندوق ملی مسکن براساس بودجه سال ۱۴۰۱ تاکید کرد: همچنین ما ۳۰ هزار میلیارد تومان برای صندوق ملی مسکن منابع مصوب کردیم و اما تا به امروز یک ریال هم وارد صندوق ملی مسکن نشده است.

کد خبر: 1149235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =