مهاجرانی: مربی باید قادر باشد خودش تیم را بسازد

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: امیدوارم به همه فرصت دهند که در کنار هم حرکت کنند تا تیم ملی فوتبال در وضعیت خوبی قرار بگیرد. نظم را باخته‌ایم و باید کاری کنیم که نتیجه را نبازیم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حشمت مهاجرانی، درباره وضعیت تیم ملی فوتبال اظهار کرد: باید بررسی کنیم که حضور مربی چه اثری روی تیم ملی گذاشته است. تصمیمات را آدم‌های دیگر می‌گیرند یا خود مربی؟ این روش کار هم روی فوتبال و هم روی مدیریت تاثیر می‌گذارد و عواقب خوبی برای آینده فوتبال ندارد. مربی باید قادر باشد خودش تیم را بسازد و برای هدف مدنظرش حرکت کند. باید ابتدا مشکلات فوتبال را در جهت هدفی که داریم، بررسی کنیم.

او ادامه داد: هیچ موقع در فوتبال نمی‌آیند برای شما تیم درست کنند. خود مربی باید قادر باشد تیمش را بسازد اما به هر حال مربی تیم ملی در موقعیتی است که همه او را قضاوت می‌کنند. تا امروز فدراسیون ضعف برنامه ریزی داشته و هیچ کار مثبتی برای تیم‌ملی نتوانسته‌اند انجام دهد. برای بقا یا عزل مربی تیم ملی کمیته فنی تشکیل شده است اما به تصمیم آن‌ها اهمیت نمی‌دهیم. کمیته فنی متشکل از آدم‌های فنی و سابقه دار است و این حرکت اصلا خوب نبود.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره انتخابات پیش روی فدراسیون فوتبال هم گفت:‌ مواقعی که یک رییس فدراسیون درست کار کند دیگر کسی دخالت نمی‌کند. مشکلات فوتبال ما بسیار زیاد است و امیدوارم این مشکلات تا پیش از جام جهانی برطرف شود. کسانی که در کنار تیم ملی هستند می‌توانند بسیار کمک کنند. کار بسیار سخت است. بازیکنان و مربیان همه برای هدفی که دارند باید دست به دست هم دهند.

او در پایان با بیان اینکه "هر سه کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال سابقه فوتبالی دارند،" گفت: در تاریخ فدراسیون روسای غیرفوتبالی هم داشتیم و نمی‌شود گفت رییس فدراسیون حتما باید فوتبالی باشد. هم فوتبالی‌ها و هم غیر فوتبالی‌ها توانستند موفق عمل کنند. ما ضعف برنامه ریزی و تشکیلاتی داریم. تشکیلات ما فقط روی کاغذ است و عملا چیزی نداریم. امیدوارم به همه فرصت دهند که در کنار هم حرکت کنند تا تیم ملی در وضعیت خوبی قرار بگیرد. نظم را باخته‌ایم و باید کاری کنیم که نتیجه را نبازیم. امیدوارم جوری نشود که هم نظم و هم نتیجه را ببازیم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

کد خبر: 1149940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =