وضعیت ترافیکی تهران در روز عاشورا اعلام شد

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ به تشریح وضعیت ترافیکی تهران در روز عاشورا پرداخت.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: با رصدی که از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران از وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت در صبح هفدهم مرداد ماه ۱۴۰۱ صورت پذیرفت، شاهد خلوتی در سطح معابر شهر تهران بودیم.

وی افزود: امروز دوشنبه هفدهم مرداد ماه ۱۴۰۱ و در روز عاشورای حسینی (ع) از ابتدای صبح بار ترافیکی خاصی در معابر شهر تهران مشاهده نگردید و رفت و آمد خودروها به سهولت انجام و ترافیک روانی را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید:

ممنوعیت تردد کامیون در تاسوعا و عاشورا

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور تأمین نظم عبور و مرور و در محورهای بزرگراهی جهت کنترل سرعت و سبقت‌ها حضور دارند.

سرهنگ شریفی بیان داشت: ممکن است با دیدن خلوتی معابر و مخصوصاً محورهای بزرگراهی شهر تهران برخی رانندگان فکر سرعت و سبقت را در این معابر به ذهن خطور دهند و از خلوتی سطح شهر جهت زودتر رسیدن استفاده کنند و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی را داشته باشند که به این دسته از رانندگان توصیه می‌گردد فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می‌باشند پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبحگاهی شهر تهران تردد نمائید.

وی به رانندگان توصیه داشت که با دقت و با کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها در سطح معابر و محورهای بزرگراهی تردد نمایند و مراقب تردد عابرین و علی الخصوص عزاداران حسینی (ع) باشند و بیش از پیش حواس و تمرکز خود را به این امر اختصاص دهند و از انجام هرگونه اقدام و حرکاتی که حواس آنان را مانند خوردن و آشامیدن از رانندگی پرت نماید جدا خودداری نمایند.

کد خبر: 1150029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =