حیدری: پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر کم نخواهد داشت

مدافع اسبق پرسپولیس گفت: کمبود پرسپولیس در خط حمله برطرف شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بابک حاتمی درباره وضعیت تیم پرسپولیس در فصل جدید اظهار داشت: پرسپولیس خریدهای خوبی در فصل نقل و انتقالات داشت و توانست بخش اعظمی از کمبودها و نقاط ضعف خود را در مقایسه با فصل های اخیر برطرف کند و بر این باور هستم که این تیم می‌تواند در فصل جدید حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس باید هجومی‌تر بازی کند

وی در ادامه تاکید کرد: با توجه به خرید یورگن لوکادیا، مهاجم سرشناس هلندی کمبود پرسپولیس در خط حمله نیز از بین رفته و من فکر می کنم با هماهنگ‌تر شدن مهره های جدید با نفرات قبلی این تیم چیزی برای قهرمانی در لیگ برتر کم نخواهد داشت.

مدافع اسبق پرسپولیس در مورد گام اول سرخ‌پوشان در لیگ برتر افزود:  بازی برابر ذوب آهن بازی خوبی بود و نمایش بچه ها در این دیدار نشان داد روزهای خوبی در انتظار پرسپولیس است به شرط اینکه تیم هرچه زودتر هماهنگ تر شده و در خط حمله بازیکنان با درک خوب شرایط بتوانند از حداقل موقعیت ها حداکثر بهره را ببرند. برای تیمی مثل پرسپولیس که شخصیت قهرمانی دارد تک موقعیت ها در هر بازی هم مهم است و با تمام این اوصاف فکر می کنم پرسپولیس می تواند دوباره به روزهای اوج خود بازگردد.

بابک حاتمی در مورد تغییرات در ساختار دفاعی پرسپولیس در مقایسه با فصل قبل و تاثیر آن در شرایط کلی تیم به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس در خط دفاعی تغییرات زیادی داشته اما نفراتی را به خدمت گرفته است که با توجه به تجربه بالا و سال ها حضور در لیگ برتر از کیفیت و شرایط خوبی برخوردارند. بازیکنانی مثل اسماعیلی فر و گولسیانی و همین طور پورعلی گنجی تجربه زیادی دارند و این تجربه می تواند به پرسپولیس کمک کند که بهترین خط دفاعی لیگ را به ثبت برساند.

وی افزود: پرسپولیس با تلفیقی از جوانان با انگیزه و مهره‌های با تجربه و با کیفیت پای به رقابت های فصل جدید گذاشته و همین مسئله می تواند یکی از دلایل اصلی موفقیت تیم باشد.

بازیکن فصل قبل شاهین بوشهر در مورد بازی بعدی سرخ‌پوشان برابر فولاد گفت: همانطور که گفتم پرسپولیس در بازی اول نمایش خوبی از خود ارائه داد و ارائه همین سبک می تواند باعث شود در بازی با فولاد، پرسپولیس نتیجه دلخواه را به دست آورد و در استادیوم آزادی شاهد ثبت اولین برد در فصل جاری باشیم.

حاتمی در مورد مدعیان این فصل خاطرنشان کرد: فوتبال تنها ورزشی است که نمی توان اتفاقات و نتایج آن را پیش بینی کرد. با توجه به شرایط تیم های مختلف امسال لیگ پرفشار و تماشایی را شاهد خواهیم بود. در حال حاضر نمی توان در مورد مدعیان به صورت کامل صحبت کرد و باید حداقل چهار تا پنج هفته از بازی ها بگذرد تا به مرور وضعیت تیم ها در این فصل مشخص شود.

وی گفت: همانطور که گفتم پرسپولیس امسال شرایط خوبی دارد و فکر می‌کنم با تداوم این شرایط خوب و آنچه که در بازی برابر ذوب آهن دیدیم می‌توان از این تیم انتظار روزهای خوبی را نیز داشت.

منبع: برنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1150983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =