طهماسبی: استقلال بازی‌های آسانی ندارد

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال بازی‌های آسانی ندارد. آبی‌ها قهرمان سال قبل هستند و همه برای شکست آن‌ها می‌آیند. هفته اول سپاهان آبی‌ها را شکست داد و هفته‌های بعد از آن‌ هم دیگر تیم‌ها قصد داشتند این تیم را دچار چالش کنند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بهمن طهماسبی درباره عملکرد تیم فوتبال استقلال در بازی‌های لیگ برتر اظهار داشت: برد مقابل گل‌گهر برد بسیار مهمی بود. تیم امیر قلعه‌نویی قوی است و فوتبال خوبی ارائه می‌دهد. شکست این تیم در سیرجان اتفاقی بسیار مهم بود. این برد می‌تواند نوید روزهای خوب باشد. ریکاردو ساپینتو هم حالا دیگر می‌داند از تیمش چه می‌خواهد.

بیشتر بخوانید:

روشن: ساپینتو نمی‌داند کجا مربیگری می‌کند

مهاجم اسبق آبی‌ها درباره عملکرد خط حمله تیم گفت: پیمان بابایی نشان داده بسیار تلاشگر است و زحمت زیادی می‌کشد. او توانسته خودش را به سرمربی نشان دهد. قایدی البته هنوز جا دارد و باید بهتر شود. او هنوز به آن ستاره مدنظر تبدیل نشده. محبی رشد خوبی به نسبت روز اول داشته و به روزهای خوبش برمی‌گردد. این سه بازیکن با انجام بازی‌های بیشتر هماهنگی بیشتری خواهند داشت و خط حمله‌ای زهردار را تشکیل خواهند داد.

وی درباره نقاط ضعف و قوت آبی‌ها افزود: مهم‌ترین نکته درباره این استقلال این است که نسبت به هفته‌های ابتدایی که موقعیت‌هایی زیادی به حریف می‌داد پیشرفت کرده و در این زمینه بهتر شده. ساختار تیمی استقلال به عنوان یک نقطه ضعف بهبود بخشیده شده است.

طهماسبی درباره انتخاب بهترین بازیکن عنوان کرد: همه بازیکنان استقلال زحمت می‌کشند. وقتی یک تیم روی ریل موفقیت قرار دارد همه می‌توانند بدرخشند و به تیم کمک کنند. نظری روی شخص خاصی ندارم. مدافعین خوب کار کرده‌اند. حسینی عالی عمل کرده است. تغییر پست روزبه چشمی و حضور او در خط هافبک اتفاقی خوب است. مهدی‌پور نمایش‌های قابل قبولی داشته. هر چند بعضی به او انتقاد دارند اما شاید خواسته سرمربی از او، متفاوت‌تر از چیزی است که ما انتظار داریم. در خط حمله هم سه مهاجم باکیفیت حضور دارند. همه بازیکنان تا این هفته خوب کار کرده‌اند و نمی‌توان از شخص خاصی به عنوان برترین بازیکن نام برد.

وی ادامه داد: استقلال بازی‌های آسانی ندارد. آبی‌ها قهرمان سال قبل هستند و همه برای شکست آن‌ها می‌آیند. هفته اول سپاهان آبی‌ها را شکست داد و هفته‌های بعد از آن‌ هم دیگر تیم‌ها قصد داشتند این تیم را دچار چالش کنند.

پیشکسوت آبی‌پوشان درباره بازی آینده این تیم گفت:‌ بازی بعدی استقلال مقابل فولاد خواهد بود که اصلا دیداری آسان نیست. فکر می‌کنم این بازی می‌تواند آغاز رشد این تیم باشد و استقلال را به سمت قهرمانی پرتاب کند.

طهماسبی گفت: ممکن است ساپینتو را یکی دو بازی در اختیار نداشته باشیم که این اتفاق خوبی نیست زیرا می‌تواند در کنار خط با هیجان خود بازیکنان را مشتاق به حمله و هجوم کند. ادامه مسیر استقلال در لیگ؟ به آینده خوشبینم. قطعا می‌توانیم روزهای خوبی را در استقلال شاهد باشیم.

منبع: برنا

انتهای پیام//

کد خبر: 1155390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =