کلاهبردار حرفه‌ای تهران دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری فردی که با افتتاح صندوق قرض الحسنه به بهانه پرداخت وام کم درصد از ۶۰ نفر کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: آبان‌ امسال، با وقوع کلاهبرداری‌های متعدد از شهروندان توسط یک فرد موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان اداره چهاردهم نشان داد، متهم با شیوه وشگرد پرداخت وام کم‌بهره در قالب تاسیس صندوق قرض الحسنه موفق شده از ۶۰ زن و مرد در تهران کلاهبرداری کند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: کارآگاهان در گام نخست با تحقیقات شبانه‌روزی و اقدامات اطلاعاتی هویت واقعی این متهم را شناسایی کردند و متوجه شدند وی سابقه دار است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی با کشف این سرنخ مهم تحقیقات را ادامه دادند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم مخفیگاه متهم را نیز در مرکز تهران شناسایی کردند.

سرهنگ گودرزی ادامه داد: همین کافی بود تا کارآگاهان پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهم شوند و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر و به اداره چهاردهم پلیس آگاهی منتقل کنند.

وی افزود: متهم در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از ۶۰ نفر با شگرد پرداخت وام کم‌بهره در قالب تاسیس صندوق قرض الحسنه اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1157523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =