محکومیت بهره‌برداری منفعت‌طلبانه از فوت دانشجوی علامه

بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی ضمن تسلیت و بیان هم‌دردی با بستگان دانشجویی که به تازگی فوت کرده، هرگونه بهره‌برداری منفعت‌طلبانه جریانات مختلف از این واقعهٔ تلخ را محکوم می‌کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در رشته توییتی با اشاره به خودکشی یک دانشجوی این دانشگاه اعلام کرد: هنوز کام‌مان از مرگ هم‌دانشگاهی عزیزمان تلخ است که جریانات مختلف بجای ادای تسلیت و حفظ شأن مرحوم، اتفاق پیش‌آمده و از دست دادن جانِ او را نادیده گرفته و از این واقعهٔ تلخ، قصد هرگونه بهره‌برداری برای پیش‌برد اهداف خویش دارند.

همچنین در ادامه این رشته توییت بیان شده است که چگونه در فضای عاری از اطلاعات، عده‌ای بدون سند شروع به حکم دادن درباره علت و عوامل مرگ می‌کنند؟ داعیه‌داران زن، زندگی، آزادی که نزدیک به هفتاد روز است فضای دانشگاه را آلوده و با اقدامات نابخردانه‌شان، امید را قربانی اهداف سیاسی‌شان کرده‌اند، حال پایانِ «زندگی» هم‌دانشگاهی خود را نقطهٔ آغاز بلوا و آشوبی جدید می‌دانند.

بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی عنوان کرد که بر «مرگ» یک دانشجو موج سواری کرده ‌و ناامیدی را در فضای دانشگاهی که ساحت علم و پرورش امید است، پمپاژ می کنند. در این راستا بسیج دانشجویی این دانشگاه ضمن تسلیت و بیان هم‌دردی با بستگان مرحوم، هرگونه بهره‌برداری منفعت‌طلبانه جریانات مختلف از این واقعه تلخ را محکوم می‌کنید.

گفتنی است، پنج شنبه ۱۷ آذرماه دانشگاه علامه طباطبایی تهران از درگذشت یکی از دانشجویان پسر مقطع کارشناسی این دانشگاه در یک اقدام آسیب رسان به خود خبر داد و اعلام کرد که عبدالله معتمدی رئیس دانشگاه، هیئتی را مامور پیگیری و تحقیق درباره جزییات این حادثه تلخ کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1163083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =