پخش بی‌گناه، پدرخوانده و سقوط؛ بدون مجوز / ماجرا چیست؟

معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا درباره نداشتن مجوز پخش مجموعه پدرخوانده و سریال‌های بی‌گناه و سقوط توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، مینی سریال «سقوط»، جدیدترین محصول فیلیمو به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده شامگاه پنج‌شنبه (۱۵ دی ماه) پخش خود را در شبکه نمایش خانگی آغاز کرد. این در حالی است که سرنوشت پخش این سریال با توجه به حواشی ایجاد شده توسط حمید فرخ‌نژاد با چالش‌هایی روبرو شده بود.

فرار مخاطبان از تلویزیون نتیجه سریال‌های آبکی / تولید در سیما نیاز به تحول دارد + فیلم

پیگیری‌ها از سازمان ساترا حاکی است که این اثر امنیتی که آخرین بازی فرخ نژاد در شبکه نمایشی خانگی است، هنوز موفق به اخذ مجوز از ساترا نشده است و نکاتی در خصوص آن مطرح است.

در همین رابطه، محمدصادق افراسیابی، معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره نداشتن مجوز پخش مجموعه پدرخوانده و سریال‌های بی‌گناه و سقوط اظهار کرد: شورای صدور مجور هنوز به جمع‌بندی نهایی برای صدور مجوز پخش سریال سقوط نرسیده است و نظر نهایی ساترا به‌زودی اعلام می‌شود.

افراسیابی افزود: البته باید بگویم که وضعیت سریال‌ بی‌گناه و مجموعه پدرخوانده متفاوت است و قبلاً با فیلیمو و فیلم‌نت در خصوص ضرورت اصلاح سریال فیلیمو و مجموعه برنامه فیلم نت مکاتبه شده بود و الان هماهنگی لازم توسط ساترا با نهاد قضایی در خصوص سریال و مجموعه برنامه یاد شده در حال انجام است.

وی افزود: موضوع سریال بی‌گناه و مجموعه برنامه پدرخوانده ایراداتی در حوزه محتوا داشتند که این ایرادات طی نامه مکتوب به پلتفرم‌ها اعلام شده بود و احتمال انتشار نامه‌ها در صورت لزوم و صلاحدید مسئولین ساترا وجود دارد.

معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا در پایان تاکید کرد: در خصوص عوامل هر سریال روند مرسوم استعلام انجام می‌شود و شورای صدور مجوز ساترا صرفاً به حوزه محتوایی ورود می‌کند و موضوع استعلام‌های عوامل سریال مرتبط با شورای صدور مجوز ساترا نیست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1166517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =