نحوه  برخورد با کودکان وابسته

شما ۹ ماه بارد اری را که پشت سر می گذارید  د یگر تصور نمی کنید  این کود ک بعد  از تولد  همین قد ر به شما چسبید ه باشد ، اما این حقیقت د ارد .

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، گاهی کود کان آنقدر به ماد ر وابسته می شوند  که هرگز حاضر نیستند  آغوش او را ترک کنند . برای این که شما د چار چنین کابوسی نشوید باید از همان ابتد ا ساعاتی را از حضور بچه غیبت کنید و او را به کسان د یگری بسپارید .

فواید بی‌نظیر سیر برای کودکان

به او توضیح د هید که قرار است بروید و چه کارهایی انجام د هید . با آنها صحبت کنید و آنها را برای زند گی، بازی و سرکرد ن د ور از خود آماد ه کنید .

با او قایم باشک بازی کنید و به او یاد د هیدد ر صورت غیبت باز می گرد ید .وقتی به شما می چسبد با او د عوا نکنید و د ر حالی که د ر آغوش شما است او را از خود د ور نکنید. بلکه به او بفهمانید با گریه نمی تواند کارش را پیش ببرد و شما ساعاتی را ناچارید به کارهای د یگر بپرد ازید حتی اگر د ر خانه باشید .

کود کان بعد از نوزاد ی از گریه به عنوان حربه برای جلب توجه استفاد ه می کنند .

مراقب باشید در این د ام گرفتار نشوید تا هر وقت حوصله ند ارید به گریه بی د لیل کود ک پاسخ مثبت د هید و هر وقت عصبانی هستید او را به این د لیل تنبیه کنید . یک رویه د رست را همیشه د نبال کنید تا کود ک سرد رگم نشود .

انتهای پیام /

کد خبر: 1168623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =