اکبرپور: استقلال بعد از مدت‌ها بدون اشتباه بازی کرد

کارشناس فوتبال و بازیکن سابق استقلال عملکرد این تیم در دیدار برابر ملوان را بدون اشتباه ارزیابی کرد و گفت: بعد از مدتها همه بازیکنان این تیم بدون اشتباه بازی کردند و شاهد نمایش زیبایی بودیم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علیرضا اکبرپور در خصوص پیروزی چهار بر صفر اسقلال برابر ملوان انزلی گفت: بعد از مدتها شاهد یک بازی زیبا و تقریباً بدون نقص از استقلال بودیم. آبی پوشان در تمام خطوط عملکرد خوبی داشتند و توانستند با این روش به یک برد پرگل دست پیدا کنند.

باشگاه استقلال یزدانی را تهدید کرد

بازیکن سرعتی سابق استقلال ادامه داد: البته اگر مهاجمان استقلال دقت بیشتری داشتند به طور حتم گل های استقلال بیشتر هم می شد اما این پیروزی باعث شد تا هم استقلال به آینده امیدوار باشد و هم بتواند با شرایط روحی خوب خود را آماده دیدارهای آینده کند.

وی در مورد عملکرد تیم ملوان بندرانزلی اظهار داشت: این تیم جوان و کم تجربه بود. بعضی از بازیکنانش برای اولین بار بود که در ورزشگاه آزادی بازی می کردند و این مسئله آنان را تحت تأثیر قرار داده بود اما این تیم یک حسن بزرگ داشت و آن این بود که ضد فوتبال بازی نکرد. کاملاً تهاجمی بود و چندین موقعیت هم به وجود آورد که با عملکرد خوب خط دفاع و گلر جوان استقلال، توپ شان به گل تبدیل نشد. اما باید به مازیار زارع تبریک گفت که با این تیم جوان دست به فوتبال دفاعی نمی زند و با ارائه یک بازی هجومی زیبایی های فوتبال رابیشتر می کند.

اکبرپور در خصوص دیدار هفته هجدهم استقلال برابر مس کرمان تصریح کرد: آبی پوشان باید به کرمان بروند. با توجه به اینکه حضور تماشاگران در ورزشگاه آزاد شده است، به طور حتم طرفداران مس به ورزشگاه خواهند آمد تا تیمشان را حمایت کنند. با توجه به اینکه مصدومیت حسینی، غلامی و محبی که در دیدار برابر ملوان دچار آسیب دیدگی شد، به پایان خواهد رسید، دست ساپینتو برای انتخاب بازیکن باز است و می تواند با یک ترکیب ایده آل به مصاف مس رفته و این تیم را شکست دهد.

کارشناس فوتبال در مورد عملکرد سعید مهری خاطرنشان کرد: او یک بازیکن بی ادعا و در خدمت تیم است. در مقابل ملوان بهترین عملکرد را داشت و آنقدر خوب بود که سرمربی استقلال در نشست خبری از او به نیکی یاد کرد. مهری با اینکه خیلی در فصل گذشته مورد توجه قرار نگرفت اما در این فصل عصای دست ساپینتو شده است. بازی های خوبی از خود ارائه می دهد و به طور حتم اگر این روند را ادامه دهد، مطمئناً به یک هافبک ایده آل و خلاق تبدیل خواهد شد.

وی در در خصوص حضور هواداران استقلال در ورزشگاه گفت: قدم آنها برای استقلال خیر بود. در روزی که هواداران البته اندک حضور داشتند، استقلال توانست به یک برتری خوب برسد و حریف اش را با چهار گل شکست دهد اما امیدواریم مسئولین برای اینکه تماشاگر بیشتری به ورزشگاه بیاید، قیمت بلیت ها را کمتر کنند.

این پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: یک میلیون تومان برای ورود به استادیوم و تماشای بازی آن هم در شرایط سخت برای مردم بسیار مشکل خواهد بود. امیدوارم مسئولین نسبت به این موضوع واکنش مثبتی از خود نشان دهند تا علاقه مندانی که شرایط مالی خوبی ندارند، بتوانند از فوتبال لذت برده، به ورزشگاه بیایند تا تیم محبوبشان را تشویق و حمایت کنند.

منبع: مهر

کد خبر: 1169104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =