حاجی‌پور: استقلال بازیکنی مثل تورس می‌خواهد

بازیکن سابق استقلال می‌گوید هافبک سابق تیم فولاد می‌تواند برای آبی‌پوشان پایتخت تاثیرگذار باشد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، افشین حاجی‌پور، پیشکسوت استقلال در گفت‌وگویی درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت گفت: تا قبل از جام جهانی، استقلال تیم خوبی بود اما الان آن تیم قبل از جام جهانی نیست. ساپینتو نزدیک به ۸۰ درصد تیم را در دوران جام جهانی در اختیار داشت و می‌توانست بیش از پیش، هماهنگی‌های لازم را صورت دهد اما برعکس این اتفاق رقم بخورد.

او با انتقاد از عملکرد سیاوش یزدانی در جمع آبی‌پوشان پایتخت گفت: ما به سیاوش یزدانی احترام می‌گذاریم اما اینکه عملکرد فنی یک بازیکن به این شکل باشد و پنالتی اشتباه به ضرر تیم بگیرد، هم هوادار و هم پیشکسوت نمی‌تواند این مساله را تحمل کند. در چند وقت اخیر، اتفاقاتی افتاد که استقلال نتوانست نتیجه لازم را به دست بیاورد. وعده‌هایی هم از طرف مدیریت باشگاه مطرح شده و امیدوارم بتوانیم بازیکنانی مثل رافائل سیلوا در نیم‌فصل جذب کنیم. فکر می‌کنم نیاز به ۳-۲ مهره تاثیرگذار مثل روبرتو تورس، بازیکن جدید فولاد داریم.

سرگیجه‌های استقلال/ حال آبی‌ها بهتر می‌شود؟ + فیلم

پاتوسی می‌تواند بازی را برای استقلال در بیاورد

حاجی‌پور با اشاره به این مساله که حضور پاتوسی در استقلال می‌تواند مثمر ثمر باشد، خاطرنشان کرد:‌ فولاد پاتوسی را فولاد در لیست خروجی قرار داده است. با توجه به اینکه پاتوسی قبلا در استقلال حضور داشته، می‌تواند به تیم کمک کند. به نظر من این بازیکن می‌تواند در وسط زمین تاثیرگذار باشد و در شرایط سخت بازی را برای تیم دربیاورد.

مهدی‌پور افت کرده، روزبه روی فرم است

بازیکن سابق استقلال با اشاره به اینکه خط هافبک آبی‌های پایتخت نیاز به تقویت دارد،‌ گفت:‌ استقلال در پست‌های دیگر مشکل ندارد اما فکر می‌کنم مهدی مهدی‌پور خیلی افت کرده است. روزبه چشمی خیلی روی فرم است. اگر استقلال در خط هافبک ۲-۱ نفر اضافه کند، می‌تواند شرایط بهتری را برای خودش رقم بزند.

حاجی‌پور درباره تقابل آبی‌پوشان پایتخت مقابل مس کرمان در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر خاطرنشان کرد: مس کرمان، تیمی است که امسال به لیگ برتر آمده است و در نیم‌فصل دوم شرایط بهتری دارد. مس کرمان تیم دست و پا بسته‌ای نیست. استقلال هم هفته گذشته یک برد دلچسب مقابل ملوان به دست آورد. استقلال اگر می‌خواهد از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند، در هر بازی باید با برنامه باشد. آبی‌پوشان پایتخت با برنامه و تلاش می‌توانند شرایط خوبی را در این بازی برای خود رقم بزنند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1169327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =