آمانوف فقط برای سلامتی در استقلال حضور دارد!

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به جدایی سیاوش یزدانی از این تیم گفت، او در تیم جدیدش تبدیل به بازیکنی تأثیرگذار خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز،؛ ادموند اختر درباره پیروزی پرگل استقلال برابر ملوان اظهار داشت: استقلال بعد از باخت به تراکتور و سپاهان نیاز مبرمی داشت که با گرفتن سه امتیاز این بازی به یک آرامش نسبی برسد و از طرفی شکست پرسپولیس باعث شد تا آبی‌پوشان همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانند. من امیدوارم استقلال در 13 بازی آینده عالی نتیجه بگیرد و قهرمانی در فصل گذشته را دوباره تکرار کند.

جدایی آمانوف از استقلال

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال در مورد کنار گذاشته شدن سیاوش یزدانی از این تیم تأکید کرد: اگر یزدانی فقط به خاطر خطای پنالتی مقابل سپاهان کنار گذاشته شده باشد باید به ساپینتو شک کرد، ولی اگر موارد دیگر مطرح است باید این را در نظر گرفت که سرمربی می‌تواند هر تصمیمی برای بازیکنان خودش بگیرد. یزدانی در تفکرات ساپینتو جایی ندارد، ولی نمی‌توان منکر زحمات او در استقلال شد و من معتقدم که این بازیکن در تیم جدیدش تبدیل به یک بازیکن تأثیرگذار خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به نیمکت‌نشینی طولانی آمانوف در استقلال گفت: شما می‌بینید که یک بازیکن با یک قرارداد سنگین چنین وضعیتی در استقلال پیدا کرده و در حال حاضر او فقط برای حفظ سلامتی‌اش در استقلال حضور دارد و با این تیم تمرین می‌کند. اگر استقلال کاری را که با سیاوش یزدانی انجام داد، با آمانوف می‌کرد مطمئناً با خطر بزرگی مواجه می‌شد، چون او یک بازیکن خارجی است. وضعیتی که آمانوف در استقلال دارد به هیچ عنوان به سود این تیم نیست. متأسفانه باشگاه یک مبلغ سنگین را در قرارداد آمانوف لحاظ کرده و هیچ استفاده‌ای از او نمی‌برد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1169526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      0 0
      صحبت بازی باطل شد