صعود بورس در آخرین روز معاملاتی هفته / شاخص کل ۱۴۹۴ واحد رشد کرد

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، ۱۲بهمن‌ماه) با ۶۷۵ واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و ۵۵۷ هزار واحدی ایستاد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، چهارشنبه (۱۲ بهمن) شاخص کل بورس با رشد ۹۸۶ در ارتفاع یک میلیون و ۵۵۷ هزار و ۵۳۸ واحدی قرار گرفت.

پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱

شاخص کل هم وزن نیز با رشد هزار و ۳۳ واحدی در پله ۴۸۷ هزار و ۷۴ واحدی ایستاد.

رشد شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته

شاخص هم‌وزن با یک‌هزار و ۴۹۴ واحد افزایش به ۴۸۷ هزار و ۵۳۵ واحد و شاخص قیمت با ۸۸۷ واحد رشد به ۲۸۹ هزار و ۶۳۹ واحد رسید.

امروز در معاملات بورس تهران، بیش از هشت میلیارد و ۴۶۶ میلیون سهم، حق‌تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۵۰ هزار و ۶۳ میلیارد ریال معامله شد.

همچنین پتروشیمی پردیس (شپدیس) با ۴۸۲ واحد، ملی صنایع مس ایران (فملی) با ۴۳۴ واحد، بانک ملت (وبملت) با ۴۰۵ واحد، بانک پاسارگاد (وپاسار) با ۲۸۴ واحد، توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) با ۱۵۲ واحد تاثیر مثبت بر شاخص بورس داشتند.

در مقابل، معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با ۳۸۰ واحد، شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) با ۲۶۶ واحد، مخابرات اسران (اخابر) با ۲۱۱ واحد، کشتیرانی جمعوری اسلامی ایران (حکشتی) با ۱۷۵ واحد و پالایش نفت تهران (شتران) با ۱۴۱ واحد با تاثیر منفی بر شاخص بورس همراه شد.

بر پایه این گزارش، امروز نماد سیمان اردستان (اردستان)، ایران خودرو (خودرو)، گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو (خگستر)، شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا)، صنایع آذرآب (فاذر)، بانک ملت (وبملت) و پالایش نفت تهران (شتران) در نمادهای پُرتراکنش قرار داشتند.

گروه خودرو هم در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه یک میلیارد و ۲۱۳ میلیون برگه سهم به ارزش چهار هزار و ۱۲۳ میلیارد ریال دادوستد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1169731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =