معرفی فیلم‌های جشنواره فجر ۴۱ / جنگل پرتقال + عکس

فیلم سینمایی «حنگل پرتقال» ساخته آرمان خوانساریان، یکی از آثار راه یافته به چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، فیلم سینمایی جنگل پرتقال به کارگردانی، نویسندگی آرمان خوانساریان و به تهیه‌کنندگی رسول صدرعاملی محصول سال ۱۴۰۱ است. این فیلم در چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اکران خواهد شد.

نگاه حرفه‌ای بهروز افخمی در طول کار / فشار زیادی را از سوی اهل هنر تحمل کردم + فیلم

آرمان خوانساریان یکی دیگر از فیلم اولی‌های جشنواره چهل و یکم فیلم فجر است که با فیلم جنگل پرتقال در این جشنواره حاضر شده است. رسول صدرعاملی که سال ۹۸ با تهیه‌کنندگی فیلم شنای پروانه از فیلمسازی محمد کارت به عنوان فیلم اولی حمایت کرد حالا با آرمان خوانساریان و تهیه فیلم اولش در این جشنواره حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

خلاصه داستان فیلم جنگل پرتقال

این فیلم، یک درام اجتماعی است که درخلاصه داستانش آمده است: سهراب بهاریان نمایشنامه‌نویس ناموفقی است که به تازگی معلم دبیرستان شده است. دانش آموزان و مدیر مدرسه، رضایتی از شیوه برخورد او هنگام آموزش ندارند. او در سفری با تصویری از گذشته خود مواجه می‌شود.

جنگل پرتقال یک فیلم کم بازیگر و کم پرسوناژ است. احتمالا با فیلمی خاص و حال و هوای متفاوت روبرو هستیم.

بازیگران و عوامل فیلم جنگل پرتقال

بازیگران: میر سعید مولویان، سارا بهرامی و رضا بهبودی. میرسعید مولویان بعد از فیلم تحسین شده تومان با گریمی متفاوت تجربه جدیدی را پشت سر می‌گذارد.

فهرست عوامل فیلم:

نویسنده و کارگردان: آرمان خوانساریان، تهیه‌کننده: رسول صدرعاملی، جانشین تهیه‌کننده: ایمان موید طلوع، مدیر فیلمبرداری: مسعود امینی‌تیرانی، تدوین: محمد نجاریان، صداگذاری و ترکیب صدا: امیرحسین قاسمی، موسیقی متن: علی صمدپور، طراحی چهره‌پردازی: سیامک احمدی، مدیر تولید: عماد طاهری، دستیار اول کارگردان: ایمان توکلی، طراح صحنه و لباس: فراز مدیری، صدابردار: سامان شهامت، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، جلوه‌های بصری: کامیار شفیعی.

جنگل پرتقال

انتهای پیام/

کد خبر: 1169898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =