اولویت ما در انتخاب بازیگران توانایی‌های افراد بود

کارگردان فیلم یادگار جنوب گفت: اولویت ما در انتخاب بازیگران توانایی‌های افراد بوده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، حسین دوماری کارگردان فیلم یادگار جنوب در نشست خبری این فیلم اظهار کرد: تجربه ای که در این فیلم سعی کردیم داشته باشیم در عین اینکه سعی کردیم مخاطب را حفظ کنیم، بتوانیم فیلم متفاوتی را به سینمای ایران معرفی کنیم.

وی افزود: چیزی که در ساختار روایی فیلم وجود دارد، خیلی مهم است که در یک ساختار خطی روایت نشود، تلاش کردیم کاری چیزی را به مخاطب نشان دهیم که کاراکتر مشغول آن است.

پدرام پورامیری کارگردان فیلم یادگار جنوب تصریح کرد: عشق و انتقام همیشه در کنار هم  بوده است و ما نگاهمان را به این ماجرا عوض کردیم. عاشق بودن خوب است اما در گذشته ماندن و انتقام گرفتن خوب نیست.

دوماری درباره انتخاب بازیگران گفت: اولویت ما در انتخاب بازیگران توانایی‌های افراد بوده است، صابر ابر نیز ما مطمئن بودیم که تنها کسی که می‌تواند این نقش را بازی کند خود اوست. نمی‌خواستیم این کاراکتر شبیه هیچ کس باشد.

مجتبی رشوند تهیه کننده فیلم یادگار جنوب در ادامه این نشست بیان کرد: مخاطب ما به بلوغ رسیده و خیلی راحت به دنیای سینما دسترسی دارد و باتوجه به روزمه‌ای که از دو کارگردان عزیز داشتیم مطمئن بودم که فیلم خوبی خواهد بود.

دوماری عنوان کرد: هر قصه‌ای می‌تواند ریشه در واقعیت داشته باشد، تلاش می‌کنیم هر قصه‌ای که می‌سازیم واقعیتی داشته باشد. قبلا هم گفته بودیم که فیلم بعدی که قرار است بسازیم یک عاشقانه غیر معمول است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1169929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =