نشست خبری فیلم بچه زرنگ / جعفری: بچه زرنگ در نسخه‌های بعدی نیاز به اصلاحات دارد

تهیه کننده انیمیشن بچه زرنگ گفت: بچه زرنگ درگیر مشکلاتی از جمله کرونا مواجه بوده است، ایراداتی مطرح است که در نسخه‌های بعدی برطرف می‌شود.

به گزارس خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، نشست خبری فیلم بچه زرنگ با حضور عوامل این فیلم آغاز شد.

در ابتدای این نشست، حامد جعفری تهیه کننده انیمیشن بچه زرنگ اظهار کرد: پروژه بچه زرنگ سومین انیمیشن سینمایی که در قالب یک برنامه بلند مدت ساخته شده است و ایده پردازی آن حوالی سال ۹۶ انجام شده است.

وی افزود: بچه زرنگ درگیر مشکلاتی از جمله کرونا مواجه بوده است، ایراداتی مطرح است که در نسخه‌های بعدی برطرف می‌شود.

جعفری با اشاره به اینکه ۲۵۰ نفر در بچه زرنگ همکاری داشتند، گفت: این جمعی که این‌ کار را انجام دادند گروه جوانی هستند و ما به نمایندگی از آن‌ها در این جمع حضور داریم‌.

علی رمضان نویسنده بچه زرنگ در ادامه گفت: بچه زرنگ قهرمانی است که تحت تاثیر رسانه و انیمیشن‌های هالیوودی است که به مرور به نگاه دیگری از قهرمانی می‌رسد.

نکوئی کارگردان فیلم بچه زرنگ بیان‌ کرد: بچه زرنگ میخواست بگوید تاثیری که از ابر قهرمان‌ها می‌آید می‌تواند مخرب باشد.

محمد جواد جنتی کارگردان فیلم بچه زرنگ تصریح کرد: شاهزاده روم و فیلشاه از سایر اثرات هنر پویا بوده است که از آن‌ها استقبال شد و انشالله از این اثر هم استقبال خواهد شد.

جعفری با بیان اینکه جایگاه انیمیشن در کشور به ۱۵ سال می‌رسد و خیلی طولانی نیست، گفت: باید فرصت دهیم تا برخی از مشکلات این عرصه برطرف شود.

جعفری با اشاره به دوبله‌های بچه زرنگ تصریح کرد: بچه زرنگ چون پروسه طولانی را طی کرده است باید هزینه‌های آن را با دلار سنجید و تا به اینجا ۱ میلیون دلار هزینه شده است.

وی افزود: ما در پروژه بچه زرنگ از ابتدا دو نسخه رو تولید کردیم، یک نسخه ایرانی و نسخه دیگر برای سایر کشورها، بنابراین فیلم دو ورژن دارد.

تهیه کننده بچه زرنگ عنوان کرد: چیزی که ما را امیدوار می‌کند این است که برای گروه کودک و نوجوان کار می‌کنیم، امیدواریم این تلاش‌های ما به نتیجه برسد و طبیعتا از جشنواره فیلم فجر به عنوان یک فرصت استفاده کردیم تا بتوانیم در این حوزه قدمی برداریم.

جعفری با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری در این حوزه تصریح کرد: به نظرم وقت این رسیده است که نهادهای متولی به این گونه نمایشی هم توجه کنند، فیلشاه بیش از ۱ میلیون نفر مخاطب داشته است، پس نشان می‌دهد مخاطب کودک از این کارها استقبال می‌کند.

کارگردان  بچه زرنگ درباره پایان این فیلم گفت: هر فیلمسازی یک‌امضایی برای خودش دارد و ما دوست داشتیم پایان بچه زرنگ مشابه دو انیمیشن قبلی باشد.

کد خبر: 1170048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =