عرضه ۳۰۵۰ دستگاه خودرو در بورس طی هفته آینده+ جزئیات

بورس کالا طبق برنامه جدید اعلامی، از دوشنبه تا چهارشنبه آینده، میزبان عرضه ۳۰۵۰ فیدلیتی، ریسپکت، وانت و کامیون و کامیونت خواهد بود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، طبق مصوبه جدید شورای بورس مبنی بر از سر گیری فروش خودرو در بورس کالا از امروز، عرضه های جدید اعلام شد که شامل فیدلیتی ۷ و ۵ نفره و ریسپکت (متعلق به بهمن موتور) ، وانت کارا تک و دو کابین و کامیون کشنده امپاور و کامیونت فورس متعلق به بهمن دیزل هستند.

قرعه‌کشی برای خودروهای بورسی حذف شد

بر اساس این گزارش، سه شنبه هفته آینده بیش از ۵۰۰ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره سفید و مشکی با موعد تحویل ۲۵ اردیبهشت در بورس کالا عرضه می شود. میزان پیش پرداخت ۱۰۰ درصد با قیمت پایه ۷۷۲ میلیون تومان تعیین شده است.

همچنین در همان روز ۵۰۰ دستگاه فیدلیتی ۵ نفره مشکی و سفید با موعد تحویل ۲۵ اردیبهشت و پیش پرداخت ۱۰۰ درصدی و قیمت پایه ۷۵۹ میلیون تومانی عرضه می شود.

علاوه بر این ۵۰۰ دستگاه ریسپکت شامل ۲۰۰ و ۳۰۰ خودرو مشکی و سفید با موعد تحویل ۲۵ اردیبهشت در بورس کالا عرضه خواهد شد. میزان پیش پرداخت ۱۰۰ درصد و قیمت پایه ۶۴۳ میلیون تومان تعیین شده است.

چهارشنبه آینده هم ۱۰۰۰ دستگاه وانت کارا تک و دو کابین با موعد تحویل ۲۵ اردیبهشت با پیش پرداخت ۵۰ درصد و قیمت پایه ۲۹۱.۳ و ۳۰۱.۵ میلیون تومان عرضه می شود.

دوشنبه آینده نیز ۱۰۰ دستگاه کامیون کشنده امپاور با موعد تحویل ۲۳ اردیبهشت عرضه می شود. میزان پیش پرداخت ۳۰ درصد و قیمت پایه ۳.۱۳ میلیارد تومان تعیین شده است.

در همان روز هم ۴۵۰ دستگاه کامیون فورس شامل ۲۳۰ و ۲۲۰ دستگاه با و بدون کاربری با موعد تحویل ۱۵ خرداد و ۲۳ اردیبهشت عرضه می شود. میزان پیش پرداخت ۳۰ درصد و قیمت پایه ۸۹۳ و ۹۳۰ میلیون تومان تعیین شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1170557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =