گلایه‌های شهرام عبدلی از اوضاع تلویزیون / باندبازی در صدا و سیما عامل کم‌کاری بازیگران است + صوت

شهرام عبدلی در آخرین گفت‌وگوی خود با ایسکانیوز دلیل بی‌توجهی مردم به تلویزیون را صدا و سیما دانست و گفت: متاسفانه این سازمان به‌گونه‌ای عمل می‌کند که باعث شده مردم نسبت به برنامه‌های تلویزیونی علاقه‌ای نشان ندهند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون که از روز جمعه ۲۹ بهمن به علت خونریزی مغزی در کمای عمیق فرو رفته بود، امروز شنبه ۶ اسفند در بیمارستان قائم مشهد درگذشت. چندی پیش با او گفت‌وگویی داشتیم که در ادامه می‌خوانید:

عبدلی در آخرین گفت‌وگوی خود با ایسکانیوز در پاسخ به این سوال که چرا این روزها کم‌کار شده‌اید، گفت: بهتر است جواب این سوال را از مسئولین صدا و سیما بپرسید البته باید بگویم بخشی از این کم‌کاری به دلیل کارهایی است که پیشنهاد می‌شود، متاسفانه فیلمنامه‌های پیشنهادی چندان دلچسب نیستند.

شهرام عبدلی درگذشت

عبدلی ادامه داد: در حال حاضر شاهد هستیم که تلویزیون تنها با ۴ کارگردان، ۴ تهیه کننده و ۱۶ بازیگر کلیه سریال‌های خود را می‌سازد و اگر نگاهی به کلیه سریال‌های تلویزیون بیندازید مشاهده می‌کنید که کارگردان‌ها از قبل مشخص هستند و تنها یک عده خاصی مشغول به فعالیتند و حتی همه اسم‌ها از پیش تعیین شده‌اند و تنها ۴ تهیه‌کننده فیلمسازی در تلویزیون را در اختیار گرفته‌اند.

بازیگر سریال خط قرمز درباره اینکه آیا شما هم به باندبازی و نقش فروشی در فیلم‌ها معتقد هستید گفت: من ترجیح می‌دهم از این کلمات استفاده نکنم، اما همین مسئله در کلام من کاملا هویداست وقتی شما تنها نام ۴ نفر را در تلویزیون می‌بینید این معنی‌اش همان باندبازی است و مشخص است که سایرین یا اجازه کار ندارند و یا اینکه وارد بازی نشده‌اند.

عبدلی در ادامه دلیل بی‌توجهی مردم به تلویزیون را صدا و سیما دانست و گفت: متاسفانه این سازمان به‌گونه‌ای عمل می‌کند که باعث شده مردم نسبت به برنامه‌های تلویزیونی علاقه‌ای نشان ندهند.

وی گفت: مخاطب آنچه را که دلش می‌خواهد در تلویزیون نمی‌بیند؛ شما به عنوان یک انسان حق انتخاب دارید و دوست دارید برنامه‌ای را به اتفاق خانواده تماشا کنید که از آن لذت می‌برید اما متاسفانه در حال حاضر قدرت انتخاب از مردم گرفته شده است و سوژه یا بازیگر مورد علاقه خود را دیگر در تلویزیون نمی‌بینند.

عبدلی همچنین با اشاره به اوضاع شبکه سه که زمانی بیشترین فعالیت را در این شبکه داشت، گفت: به عنوان شخصی که حجم بیشتری از کارهایش را برای شبکه سه انجام داده می‌توانم بگویم که شبکه سه در واقع به شبکه ورزش تبدیل شده است و ما در تلویزوین دو شبکه ورزش داریم که یکی از آنها شبکه است و هر دوی این دو شبکه‌ها صرفا فوتبال پخش می‌کند.

عبدلی گفت: زمانی مردم آنتن‌ تلویزیون خود را بر اساس شبکه سه تنظیم می‌کردند یعنی آنتن خود را به گونه‌ای تنظیم می‌کردند که تلویزیون شبکه سه را خوب نشان دهد و در کنارش سایر شبکه‌ها نیز دیده می‌شد، اما حالا دیگر این گونه نیست.

وی تاکید کرد: مسئولین باید ترتیبی اتخاذ کنند تا جذابیت‌های بیشتری به برنامه‌ها اضافه شود، نکته‌ای که در این بین باید در نظر گرفت این است که جوانان امروزی آشنایی زیادی با فضای اینترنت، فضای مجازی و سریال‌های خارجی دارند و قدرت انتخاب‌شان بالا رفته است، شبکه سه نیز باید خود را با این فضا همراه کند وگرنه مخاطبان خود را بیشتر از اینی که از دست داده، از دست خواهد داد.

به گزارش ایسکانیوز، شهرام عبدلی متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۵ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. سریال خط قرمز اولین حضور رسمی عبدلی در قاب تلویزیون است. ماه گرفتگی، یکی برای همه، قصه دل‌ها و دختری در قفس از فیلم‌های سینمایی وی است. او تاکنون در مجموعه‌های تلویزیونی بسیاری نظیر دختری به نام آهو، تکیه بر باد، فاصله ها، رستگاران، خط قرمز، تبریز در مه و مختارنامه به ایفای نقش پرداخته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1172554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =