بازارچه صنایع خلاق در بندرعباس افتتاح شد

بازارچه صنایع خلاق و فناوری‌های دانشگاه آزاد بندرعباس صبح امروز با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع در بخش های هنری صنایع، تولیدات و محصولات در دانشگاه آزاد بندرعباس افتتاح شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، داریوش جاوید در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنایع خلاق با اشاره به رشد دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه این صنایع با رویکرد تولید، اشتغال و درآمدزایی گفت:  با رویداد و نمایشگاه عصر امید در استمرار بخشیدن به بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، شکل و شمایل جدید گرفت و بر اساس سند تحول و تعالی دانشگاه، ریل گذاری و  مسیر حرکت دانشگاه، منطبق بر بالندگی و افتخارآفرینی رقم خورد.

رویکرد فرهنگی دانشگاه، اشاعه دین اسلام با تاکید بر باورها و آموزه‌های مذهبی است

 بازارچه صنایع خلاق در بندرعباس افتتاح شد

معاون دانشگاه آزاد اسلامی، شناسایی پتانسیل ها و توانمندی های دانشجویان اساتید و کارمندان را به عنوان سرمایه های انسانی دانشگاه مهم برشمرد و افزود حمایت و پشتیبانی از صنایع خلاق می تواند برای نوآوری دانشگاه مورد ارزیابی و هدف گذاری دقیق قرار گیرد و با اختصاص تسهیلات ۱۰۰ میلیونی قرض الحسنه توسط صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین در صورت بودن امکانات، ایجاد دفتر کار، مشاوره، حمایت و مانیتورینگ ایده های برتر و معرفی به سازمان ها و نهادها جهت حمایت و شناساندن استعدادهای برتر این حوزه  در دستور کار این دانشگاه قرار دارد.

 بازارچه صنایع خلاق در بندرعباس افتتاح شد

وی با ابراز رضایت از برگزاری این  نمایشگاه و خلاقیت های به کار گرفته در عرضه محصولات موجود خواستار کمک به توسعه این صنایع در دانشگاه شد و از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید نمود و با مسئول غرفه های مستقر در نمایشگاه گفتگو و قول حمایت  همه جانبه دانشگاه را از این صنایع صادر کرد.

این مقام دانشگاهی قبل از افتتاح این نمایشگاه با حضور در شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس با اهدا گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا و امام شهدا ادای احترام نمود.

 بازارچه صنایع خلاق در بندرعباس افتتاح شد

انتهای پیام /

کد خبر: 1172797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =