قتل رفیق قدیمی با بند لباس

درگیری ۲ دوست قدیمی در محله تهرانسر منجر به قتل شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ساعت ۱۲ ظهر پنجشنبه هجدهم اسفند ماه امسال، کشف جسد مرد جوانی در سرویس بهداشتی خانه‌اش در خیابان رضایی محله تهرانسر از سوی همسایه‌ها به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

مرد جوان به قتل ناپدری‌اش اعتراف کرد

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۵۱ تهرانسر، متخصصان پزشکی قانونی و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه محمد مهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی به محض ورود در خانه با جسد مرد حدودا ۳۰ ساله‌ای مواجه شدند که براثر ضرب و جرح و خفگی با بند کلاه هودی‌اش به قتل رسیده و پس از جنایت به سرویس بهداشتی منتقل شده بود؛ در بررسی‌های ابتدایی نیز مشخص شد همسایه‌ها جسد مقتول را کشف کرده‌ و تردد مشکوک یک فرد ناشناس را در ساختمان دیده‌اند.

همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان با اقدامات ‌اطلاعاتی متوجه شدند فرد ناشناسی که در ساختمان تردد داشته، دوست قدیمی مقتول بوده و از گذشته با او اختلافات مالی داشته است که همین موضوع، شک تیم جنایی را برانگیخت.

تیم تحقیق با بررسی‌های تخصصی متوجه شدند، مقتول به دلایل نامشخصی با دوست خود درگیر شده و در جریان این نزاع به قتل رسیده است؛ کارآگاهان نیز پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جنایت، هویت متهم را شناسایی کردند.

با دستور محمد مهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای دستگیری متهم پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1174352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =